سال گذشته ...

سال گذشته ... دارم به این فکر می کنم که بهترین و پربارترین سال زندگیم بوده ... کلی اقدامات مفید انجام دادم ... و کلی حوادث مثبت و سازنده در زندگیم رخ داده ... ۷ تا سفر رفتم ... در کلاسهای مثبتی شرکت کردم ... در مسابقه ای که خیلی برام اهمیت داشت اول شدم ... با دو نهاد همکاریمو شروع کردم ... با دوستان جدید و بسیار خوبی آشنا شدم ... دوستان گذشته ام رو پیدا کردم ... و دوستانی که یک زمانی رفته بودند برگشتند ... خونه خریدیم ... و غیره ... همه اینها برام خیلی ارزنده است ... امید به تداومشون دارم ... امیدوارم اقدامات مثبتی بتونم صورت بدم ... مفید تر از گذشته باشم ...

 

امروز بعد از سال تحویل میتو (طوطیمون) یک اداهای عجیب و غریبی از خودش در اورد. مادرم خیلی به نشانیها معتقده ... همونطور که پارسال زنده موندن ماهیهای عید گذشته تا به امسال ... و ورود کلی شیرینی و خوراکی و سوغاتی در کل سال به خونمون رو به فال نیک گرفته بود ... این رقص امروز میتو رو بعد از سال تحویل کلی خوب دونست ... چه شیرین می رقصید ... و حرف می زد ... اونهم احساس کرده بود سال تحویله ولی سابقه نداشت اینکار رو بکنه ... ما هم کلی عید رو بهش تبریک گفتیم و با شیرینی از میتومون پذیرایی نمودیم ... دیروز هم که حمومش کردم برای عید تمیز باشه ...

 

پدر و مادرم منو کلی شرمنده نمودند (مثل همیشه) ... اینهم عیدی امسال ما ...

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دلارام جمعه 2 فروردین 1387 ساعت 02:16 ق.ظ http://dellarramm.blogfa.com/

سلام تیریتی عزیزم ...

سال نو مبارک باشه همراه با شادی و شادکامی و موفقیت . برات بهترینا رو آرزو میکنم.

خوب و خوش باشی و از تعطیلات لذت ببری.

مرسی از محبتت دلارام جان ... همچنین برای تو ...

فروردینی جمعه 2 فروردین 1387 ساعت 07:14 ق.ظ http://farvardiny.blogsky.com

چه سفره قشنگ و مرتبی!
عیدهات مبارکت باشه. از صمیم قلب دعا می کنم امسال سال پربارتری برات باشه.

مرسی از محبتتون خانم فروردینی عزیز

حنا جمعه 2 فروردین 1387 ساعت 01:25 ب.ظ http://ssseeetttaaarrreee.blogfa.com

سلام تیری تی جان...سال نو مبارک ...انشاله که سال خیلی خیلی خوبی در پیش داشته باشی...انشاله که به همه خواسته هات برسی و هر چی خیره برات پیش بیاد....
خوشحال شدم که ساله خوشی رو پشت سر گذاشتی...انرژی گرفتم....خداوند نگهدارتون باشه...
خوش باشی همیشه همه جا...

ممنون حنای عزیزم ... سال نو بر تو و خانواده هم مبارک ... مرسی به خاطر تمام محبت هات ... می بوسمت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد