تعطیلات خود را چگونه گذراندم؟

تعطیلات به سر رسید کلاغ ما به خونه اش نرسید ... یعنی اینکه هیچ کار مفیدی انجام ندادم ... دریغا! حتی تلویزیون هم تماشا نکردم ... بیشترشو خواب بودم و در اوقات بیداری هم  یک جا نشسته و از استرس در حال عرق ریختن ... یک بادبزن هم تمام مدت دستمه.

تنها طراحی انجام شده هم این طرح بود که یک پیش طرحیست عجولانه و کلی و ناقص برای یک نقاشی:

 

                  

 

قرار بود امروز با دوستانم برم کوه که اونهم جور نشد ... طبق همیشه ... این کوه رفتن در قسمت ما نیست انگار ... یکی از دوستام تمرینات دانشگاهش رو انجام نداده و در آخرین دقایق می خواد اونا رو انجام بده ... اون دیگری طبق معمول دلشکسته شده و می خواد تو یک اتاق تاریک خودشو حبس کنه ...

نمی دونم بابت پایان یافتن تعطیلات باید خوشحال باشم یا ناراحت ... دوباره از پس فردا استرس های کاریم و کم خوابی شروع خواهد شد ... کلی برنامه دارم ... سال پرکاری خواهم داشت ...

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فروردینی دوشنبه 12 فروردین 1387 ساعت 09:55 ب.ظ

وقتی این طرحهای این مدلیت رو می بینم یاد داستانهای دوران کودکیم می‌افتم که همکلاسی‌هام در مورد جن و پری تعریف می‌کردن. این هم به خاطر نصف بدن انسان و نصف دیگه‌ش حیوانه.

امیدوارم سال پربار و موفقی داشته باشی.

اتفاقا منهم در بچگی از این داستانها خیلی می شنیدم و خیلی هم ته یک باغ تاریک برای دخترهای فامیل تعریف می کردم ... و چقدر لذت می بردم ... شاید این طرحها هم ناخودآگاهها از تاثیرات همون داستانها باشه ...

منهم برای شما سال پرباری آرزو دارم ...

مرجان دوشنبه 12 فروردین 1387 ساعت 11:54 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام طوطی جونم

منم دلم کوه میخواد :( دلم میخواد با دوستام برم گردش :(

طوطی ؟ توی این نقاشیه هم باز همون خانوم سیگاریه هستا ! چرا پای اون خانومه مثه پای حیووناس ؟ جل الخالق :دی

آخی ... اون خانم سیگاریه هست دیگه ... آخه همون طراحیه ... ادامه شه ... اون خانمه هم نیمه حیوانه برای همین پاش اونطوری هست عزیز دلم ...

نسترن دوشنبه 12 فروردین 1387 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.anarenoghreie.blogfa.com/

ای وای پس تعطیلات شما اینگونه گذشت؟
این طرح کامل شده همون طرح قبلیه نه؟
چه حس خوبی داره جدی میگم یه جوریه فکر کنم نقاشیش کنیدعالی بشه به هر حال امیدوارم باقی روزهاتون بدون استرس و پر از موفقیت باشه

بله عزیزم ... این ادامه همون قبلیه ... گمونم یک قرن طول بکشه تا من طراحیشو تموم کنم ... خیلی لفت می دم ... تموم که شد حتما نقاشیش رو شروع می کنم ... هر چند که تکنیکم خیلی قوی نیست ....

لیدا معتمد ( تصویرگر ) سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 08:25 ب.ظ http://lililala7.blogfa.com

سلام طوطی بانو
عیدت مبارک عزیزکم .....
نقاشیت فوق العاده است
امیدوارم سال خوبی برات باشه عزیزم
دلم واست تنگ شده بود ......

ممنونم عزیزم ... برای تو هم سال خوبی آرزو می کنم ... من هم دلم برات و کارهای قشنگت تنگ شده بود کلی ... چه خوب که سال شروع شد و دوباره شاهد کارهای جدیدت خواهم بود ...

سید محمود جوادی شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 12:27 ق.ظ http://jawadi.persianblog.ir/

سلام
از نوع کارتون خیلی خوشم اومد ... راستی از اینکه منو لینک کردید ممنونم . منم شمارو لینک می کنم . پاینده باشید .

خوشحالم و منم ازتون ممنونم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد