تلقینات مثبت

دلم می خواست خیلی کارها می کردم ... دلم می‏خواست امسال یک سفر تنهایی می رفتم فرنگ ... دلم می خواست یک اثر هنری توپ می خریدم ... دلم می خواست برم کتابخانه و از صبح تا شب برای کنکور می خوندم ... دلم می خواست در کلاس زبان دینیمون (دری) شرکت می کردم ... نه اینکه بلد نباشم ... اما روی صحبت کردنشو ندارم ... هر وقت با برادرم صحبت می کنم خنده ام می گیره ... اونهم همینطور ... کم کم همه دارند ما رو تو اجتماعمون چپ چپ نگاه می کنند (چون زبونمون رو بلد نیستیم ... ) خلاصه خیلی چیزها دلم می خواد ... اما اسیرم ... اسیر کار ... خارجه هم که نمی تونم امسال برم ... چون بابام داره برامون خونه سازی می کنه و درگیره بدجور و اگر من برم تفریح حسودیش می شه ... کلی هم تو هزینه هاش مونده ... یک فرقون ناقابل 150 تومن ... حالا بگیرید تا تهش ... یاد جمله ای از برایان تریسی افتادم که می گه: هر کاری که می خواهید انجام بدید خیلی زمانبرتر و پرهزینه تر از اون چیزی است که پیش بینی و برنامه ریزی کرده بودید.

 

امروز تو مسیر رفت و آمد هی به خودم تلقینات مثبت می کردم ... هی به خودم می گفتم: موهام پرپشتند ... پوستم چند درجه سفیدتر شده ... بینیم چند میلیمتری رفته بالا ... پوست صورتم یک نقطه درش دیده نمی شه ... در حال سوزاندن کالری فراوان هستم ...  خودمو دوست دارم ... دوست دارم ... دوست دارم ... موفقیتم روزافزونه .... دارای آرامش عجیبی هستم و  غیره و غیره ... می خوام ببینم آیا واقعا این تلقینات و تمرکز مفیده ... ؟ چند ماه بعد نتیجه شو می آم می نویسم ...البته مطمئنم که مثبته ...

 

اینهم یک اثری از قدیم...

 

                          

نظرات 12 + ارسال نظر
مهتاب شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 07:39 ب.ظ http://www.dotiraz1.blogfa.com

سلام
تری تی جان حتما تاثیر داره حتما
ادامه بده

مرسی عزیزم ... از تشویقت ... حتما ادامه می دم ...

امیر رضا خوردآزاد شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 07:47 ب.ظ http://carboncopy.blogfa.com

با افتخار لینکتون کردم. به امید دیدار.

ازتون ممنونم ... افتخار دادید ...

فروردینی شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 11:08 ب.ظ http://farvardiny.blogsky.com

سلام
این تلقینات مثبت حتما اثر خوبی داره. منتظر نتیجه خوبش هستم که بنویسی.
عکس وبلاگت خیلی خیلی قشنگ شده. به نظر من عالیه.
این اثر قدیمی هم قشنگه. شبیه یکی هست اما نمی دونم کی.شاید یک هنر پیشه باشه.

ممنونم خانم فروردینی ... شما همیشه منو از نظرات خوبت بهره مند می کنی ... این نقاشی هم حق با شماست ... از روی یک عکس هنرپیشه که در روزنامه دیده بودم کشیدم ... اما نمی دانم کیست؟ اسمش هم یادم نمونده ...

نسترن شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.anarenoghreie.blogfa.com/

منم به تلقین خیلی معتقدم تلقین که نه منظورم برنامه دادن به ذهنه
ذهن ما باید بدونه که ما رو به چه سمتی هدایت کنه نه؟

خیلی زیبا نوشتید ... حق با شماست ... ممنون

بید مجنون یکشنبه 18 فروردین 1387 ساعت 05:12 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

میگه گشتیم نبود نگرد نیست

مثبت بودن خوبه و تلقین مثبت هم دیگه خیلی عالیه ولی معمولا این چیزا توی مسایل اخلاقی و برخورد ها و رفتار ها تاثیر دارن نه توی مسایل فیزیکی و فیزیولوژی

ولی نه حرفمو پس میگیرم مطمئنم که نتیجه میگیری
منتظرم چن ماه بعد بیای و خبرشو بدی که تاثیر داشته تا منم شروع کنم
در ضمن آرزو میکنم به آرزوهاتم برسی سفر خارج و خرید اثر هنری و ... همه و همه میشه گفت که جزو آرزوهای مشترک در اومدن
امیدوارم که تو کارات موفق باشی و به آرزوهات برسی

ممنون از نظرات خوب و حقیقیت ...
راستش اینها که ارزوی واقعیم نیستند ... جز خواسته هامند ... من آرزوهام اکثرشون معنوی اند ...

سید محمود جوادی یکشنبه 18 فروردین 1387 ساعت 07:38 ب.ظ http://www.jawadi.persianblog.ir/

سلام
خیلی خوبه آدم بتونه اینقدر مثبت فکر کنه . حد اقل اثری که داره انتقال انرژی مثبت به دیگرانه .

جدی منتقل شد؟ خوشحالم ...

دلارام یکشنبه 18 فروردین 1387 ساعت 11:17 ب.ظ http://dellarramm.blogfa.com/8701.aspx

سلام تی ری تی عزیز

چه عکس جالبی برای وبلاگت گذاشتی احتمالا اون طوطیه هم نمادی از میتوی شیطون هست! ولی نمیدونم اوون دختر خانومه خودتی یا نه ... اگه عکسه خودته که خیلی خوشکل هست.

نقاشیتم خیلی خوشکل هست مخصوصا که رنگیه و شاداب هست...

امیدوارم که زود زود این فکرای مثبت نتیجه بخش باشه ... ولی باید بگم که من خیلی وقتا منفی فکر میکنم و این بی نهایت بده!!!


ممنون عزیزم ... جدی جالبه ؟ اما من خودم خیلی خوشم نیامد ... اون طوطی هم میتوی خودمان است ... دختر خانم هم بنده هستم ... ممنون ... چشمتان زیبا می بیند ... هم مرا و هم نقاشی را ...

والا ما همه یک وقتهایی منفی فکر می کنیم ... منم اینچنینم ... اما خوب کم و زیاد داره ... سعی کن منفی فکر نکنی ... حیف است ...

نسترن دوشنبه 19 فروردین 1387 ساعت 01:39 ب.ظ

مرسی از کامنت
جواب سوالتونو همونجا دادم اما اینجا هم میگم:نه تا به حال سفارش کار نگرفتم یعنی دنبال کار نبودم همه کارهای من برای دل خودمه

آفرین چه جالب ... فکر می کردم سفارشی اند ...

لیدا معتمد ( تصویرگر ) دوشنبه 19 فروردین 1387 ساعت 02:56 ب.ظ http://lililala7.blogfa.com

ماشالله
ماشالله
ماشالله
چشم نخوری ایشالله
چشم حسودا کور بشه الهی.....
انشالله صورتت هر روز سفید و زیبا
روحیت عالی و مهتابی .....
منتظر نوشته های خوبت هستم . نقاشیتم دوست دارم
راستی عزیزم عکستم مبارک ... خیلی باحال شده .. در ضمن چه آرزو های خوبی داری

خیلی ممنونم عزیزم ... چقدر ماشااله بارمان نمودی ... ممنونم ...

khodaam سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 06:28 ق.ظ http://khodaam.persianblog.ir

Salam banoo jan, Afarin be shahamatet be mosbat boodanet

ممنون عزیزم ...

انارام سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 08:17 ب.ظ

حتما حتما اثر داره...

ممنون عزیزم ...

مرجان سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 11:13 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

طوطی جون گفتی سفر خارجه و کردی کبابم :( حالا اگه میخواستی بری کجا میرفتی ؟

طوطی جون دارمت با اون انرژی مثبتهات ! من خودم همیشه به خودم تلقینات مثبت میدم :))) نتیجه هم میده معمولا :دیییییییی

مرجان عزیزم ... قربون تو و اون انرژیهای مثبتت برم ... از وبت این مسئله هویدات ... و خیلی خوبه ...
خارجه هم راستش ماشااله من اشتهام کم نیست ... واقعا نمی تونم تصمیم بگیرم کجا بروم ؟ اما خوب یک توری داریم مخصوص به خودمون که به نوبت همه جا می بره ... چند وقت پیش مسکو برد و بعد هندوستان و یکماه پیش هم تایلند ... باید ببینم سفر بعدی کجا می بره ... هر جا برد خوش است ... و اگر حریف خانواده شدم خواهم رفت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد