کلینیک

دندون درد دارم ... موندم باهاش چه کنم ... بعد از کلی صلاح و مشورت کردن با دوستم رفتم کلینیک دندانپزشکی دانشگاه (...) ... می گفت تمیزه ... کارشون خوبه ... هر چند بهاش مثل بیرونه ... دیگه منهم رفتم ... چشمتون روز بد نبینه ... یک پرونده سبز رنگی برام درست کردند و دادند زیر بقلم و بدو بدوها شروع شد ... هی از طبقه سوم رفتم چهارم و از چهارم اومدم سوم ... صف ... صندوق ... ویزیت ... دوباره صف ... صندوق ... دوباره صف ... رادیولوژی ... صف ... صف ... ویزیت دوباره ... و  اخرش گفتند زودتر از سه هفته دیگه بهت وقت نمی دیم ... حالا منهم دندان درد داشتم ... قهر کردم اومدم بیرون ... تازه کاش تمیز بود ... تمیز هم نبود .... یعنی اون جوری که من می خواستم و توقع داشتم نبود ... دکترش هم یه جوری بود ... قیافه اش به دکترها نمی اومد ... یک زن شلخته و هپلی (استغفرا...) ... وسایل پزشکیشو می گذاشت رو سینه مریض بدبخت ...

 پیش شاهزاده رویاهام هم نمی تونم برم ... چون هم خوبیت نداره هم اینکه روش زیاد می شه و فکر می کنه در برابر خواسته هاش تسلیم شدم و هم اینکه روم نمی شه جلوش مثل اسب آبی دهنمو چند متر باز نگه دارم ... ناسلامتی شاهزاده رویاهامه ... بابا چه شاهزاده ای ... ؟ کل عالم و آدم ازش بدشون می آد ... قلبم می گیره ... نمی دونم این چه دردی بود که بهش مبتلا شدم ... ؟ همه می گن حیف تو ... می مونم توش ... انگشت نمای خاص و عام شدم به خاطر هیچ ... از اینش حرصم می گیره ... دقیقا به خاطر هیچ ... هم خودم سر کارم و هم دیگران رو گذاشتم سر کار ... آخه این چه اوضاع مسخره ایه که دارم؟

نظرات 7 + ارسال نظر
ع چهارشنبه 4 اردیبهشت 1387 ساعت 10:52 ب.ظ

حتی عشق هم باعث نمیشه دندو.ن درد رو فراموش کنی ...حتی هیچ چیز

حق با شماست هیچ چیز ... اما واقعا در معنای عشق موندم ...

دلارام پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387 ساعت 02:42 ب.ظ http://dellarramm.blogfa.com/

وایی از دندون درد نگو که بیش از اندازه بد هست!!!
اینکه کچا بری تصمیم با خودت لابد صلاح میدونی که پیش شاهزاده رویاهات نری .... منم اگه بودم ترجیح میدادم که نرم !
امیدوارم که زود زود خوب شی..

آره خیلی بده ... از کار و زندگیم افتادم ... مرسی عزیزم ...

سید محمود جوادی جمعه 6 اردیبهشت 1387 ساعت 03:48 ب.ظ http://jawadi.persianblog.ir/

سلام ... چاره دندون درد کندنه نه پر کردن . من قبلا یه چشم داشتم وقتی دردش شروع شد کندمش . یعنی دندون از چشم عزیزتره ؟
من با " کمر تو کمر " به روزم

؟!؟!؟!؟؟؟؟!!!!

مهتاب شنبه 7 اردیبهشت 1387 ساعت 12:24 ق.ظ

سسسسسسلللللللللللااااااااامممممممممم
وای از دندون سازی رفتن نگو هی هی
ولی بد هم نیست آدم بره پیش شاهزاده رویاهاش البته اگه واقعا شاهزاده رویاهات باشه نمی دونم
به هر حال امیدوارم یه دندون سازی خوب پیدا کنی و هر چه زودتر خوب بشی

سسسسسللللللاااااااامممممم به مهتاب عزیزم ... مرسی خانمی از ابراز همدردیت ...

فروردینی شنبه 7 اردیبهشت 1387 ساعت 07:22 ق.ظ http://farvardiny.blogsky.com

می‌گم می‌شه مراجعه کردنت به شاهزاده‌ت رو به خاطر دندون درد به یکی از اون استرجهای خودشناسی ربط بدی و دل و بزنی به دریا و بریییییییییییی!!
باور کن خیلی خوب می‌شه. بیشتر می‌شناسیش.

به نکته خیلی خیلی جالبی اشاره کردید ... دقیقا این می تونه یک استرچ حساب بشه ... و مقابله با یک ترسی که همیشه تو وجودم هست یا منع ... واقعا آفرین به شما که اینقدر این درسها رو خوب فرا گرفتید حتی بهتر از من که شاگرد مستقیم خانم پشوتنی بودم ...

حنا یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 02:19 ق.ظ http://ssseeetttaaarrreee.blogfa.com

سلام تیریتی جان..خوبی؟ تو هم مثله من کم پیدا شدی....حالت چطوره..امیدوارم که دندونت خوب بشه....بد دردیه...
من خوبم...دنبال کاری بودم نتونستم بیام پیشت...حتما میام بات تماس میگیرم....خیلی دوس دارم ببینمت..مواظبه خودت باش....
تویه اردکان یزد ...رفتیم یه آتشکده زرتشتی ...آقایی که اونجا بود پدربزرگ ات رو میشناخت...خیلی خوشحال شدم!!!
خوش باشی...بازم میام...بای

به به به ... سلام به حنای گلم ... رسیدن به خیر ... آره منم کم پیدا شدم (برخلاف میلم) ... حتما تماس بگیر و بیا خوشحال می شم ...
جدی پدربزرگم رو می شناختند؟ کی بود اون آقا؟

نسترن یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.anarenoghreie.blogfa.com

وای داغ دلم تازه شد قبل از عید ۱۲ تا دندون پر کردم در حالیکه هیچ دردی نداشت من فکر میکردم دندون جلوم ترک داره اما بعد از گرفتن عکس فهمیدم تنها دندون سالمم همون دندونه بد بخته بدترین قسمتش تراشیدن اطراف پایه های دندون از داخل لثه بود اونموقع دعا میکردم که کاش بلد بودم از ته دل داد بزنم
امیدوارم هم دل و هم دندوناتون خوب بشن

۱۲ تا دندون ... ماشااله ... چه خبره؟
ممنون عزیزم ... فعلا که خوبم تا بعد ببینم چی می شه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد