لو دادم

این چند روزه طی حوادثی که برای خودم و دیگران رخ داده صحت "قانون جذب" 100% نه بلکه 1000% بهم ثابت شده ... اینه که خواهشا این قانون رو جدی بگیرید ... افکار خوب داشته باشید ... به اون چه که می خواهید فکر کنید نه اونچه که نمی خواهید ... دیگه بقیه شو خودتون بهتر از من بلدید مسلما ...

 

رئیس امروز طبق روال دوشنبه ها اومده بود دفتر ... چه اشتباهی کردم بهش گفتم رأیها (آرای هیئت مدیره دوره آتیمون) رو شمردم ... فوری برگشت گفت نتایج رو بیارید ببینم ... منم مثل بچه پرروها وایستادم تو روش گفتم نمی شه چون محرمانه است ... دیدم همینطور خیره بهم موند ... ماتش برده بود که من چه کارمند پررویی هستم که برگشتم اینطوری باهاش صحبت کردم ... یک آن از نوع نگاه خیره اش وحشتزده شدم ... مثل احمقها رفتم نتایج رأیها رو اوردم صاف گذاشتم جلوش ... در صورتیکه کمیته انتخابات بهم اطمینان کرده بودند و همه کارها رو منجمله رای گیری و شمارشش رو بهم واگذار کرده بودند ... نباید اینقدر ساده تسلیم می شدم ... آرا محرمانه بود  ... حالا یک عذاب وجدان بدی گرفتم ... امیدوارم امشب خوابم ببره ...

نظرات 4 + ارسال نظر
مهتاب سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1387 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.dotiraz1.blogfa.com

سلام راستی نتیجه تلقین کردن هات چی شد خوب بوده؟


امیدوارم شب آسوده بخوابی

تلقین هام ... راستش در مورد پوستم که خیلی نتیجه گرفتم ... بقیه رو هم دارم ادامه می دم ...
مرسی مهتاب جان ... آره دیشب آسوده خوابیدم ...

سید محمود جوادی سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1387 ساعت 05:13 ب.ظ http://jawadi.persianblog.ir/

سلام ... اگه خوابتون نبرد گوسفندهایی رو که از روی پل رودخونه رد میشن بشمارید حتما خوابتون میبره ...

چه توصیه خوبی ...

ع چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 11:25 ب.ظ

لعنت بر شانس کج آدم جو گیر...:-)

دست شما درد نکنه ... حالا دیگه ما جوگیر شدیم؟؟؟!!!

امیر رضا خوردآزاد پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 10:40 ق.ظ http://carboncopy.blogfa.com

ای بابا این کامنت های من کوش؟!

کدوم کامنت ؟ ... من تمام کامنت های شما رو تائید می کنم ... مطمئن باشید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد