ایمان ...

هفته سختی رو پشت سر گذاشتم ... اولش با ناراحتی های روحی شروع شد و بعد به ناراحتی جسمی کشیده شد ... ایمانم متزلزل شده بود ... هیچ چیز بدتر از بی ایمانی نیست ... از اونجائیکه وقت نداشتم مطالعه کنم این بود که فقط فکر کردم ... سعی کردم برای خودم مسائل رو حلاجی کنم ... اما خیلی به نتیجه قطعی نرسیدم ... این بود که پیش خودم به این نتیجه رسیدم که خدا رو باید با دیده دل نگریست نه با عقل (با عقل هم می شه اما خوب سوالات آدم بی پاسخ می مونه) ... ایمان چیزیست که در دل جای داره ...
بعد از مشکلات روحی و رفع شدنش نمی دونم چی شد، چطور شد که جسمم دچار مشکل شده ... از اون مشکلهای که متنفرم ازش ... دقیقا نمی دونم مسموم شدم یا گرمازده ... الانم که اینجا نشستم گیج می زنم ... و حال و روزم تعریفی نداره ... اما خوب مجبور بودم بیام سر کار ... این کار من بدترین عیبش همینه که مرخصی نداره ... همیشه همه چیز فوری و اورژانسیه ...

نظرات 5 + ارسال نظر
مهتاب یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.dotiraz1.blogfa.com

خدا بد نده
چرا ایمانت متزلزل شده بود؟
مایعات زیاد بخور

راستش نسبت به ساز و کار دنیا بدبین شدم ... علت خیلی از رخدادها و ظلمهایی که در طبیعت هست و دست انسانها هم نیست رو متوجه نمی شم ... و بیشمار مسائل دیگه ...
مرسی از توصیه ات مهتاب جان ...

ندا یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 05:37 ب.ظ http://nedayekhoda.persianblog.ir

سلام تیری تی عزیز و مهربون....خوبی؟بهتر شدی؟
منم باهات موافقم هیچی بدتر از وصل نبودن به یک طناب محکم نیست...ایمان رو می گم ولی چه کنیم که گاهی اونقدر سست و ضعیف می شیم که چاره ای جز بندکردن به خدا و روح گرو گذاشتن نزد واقعیت ها و دست اخر مریض و غمگین شدن نداریم.......منم تجربه اش کردم
به وب منم سر بزن خوشحال می شم

سلام ندا جان ... مرسی از احوالپرسیت ... راستش بدک نیستم ... کل خانواده اینطوری شدیم ... نمی دونم میکروبی چیزی وارد بدنمان شده ظاهرا ...
مرسی عزیزم از اینکه سر می زنی ...

نسترن یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 06:08 ب.ظ http://anarenoghreie.blogfa.com/

ای وای چی شده؟
چرا حالتون بد شده؟حتما به خاطر گرما اینجوری شدید
امیدوارم زودتر حالتون خوب بشه (هم روحی-هم جسمی)
چه شمعهای قشنگی تو پست قبلی بود مخصوصا اولی از سمت راست

ممنون نسترن جان ... راستش اولش فکر می کردم به خاطر گرما باشه اما از آنجائیکه کل خانواده مریض شدیم اینه که نمی دونم گمونم مواد غذایی آلوده مصرف کرده باشیم ...
آره منم باهات موافقم اولی چون نقاشی شده است به مذاق ما خوشتر می آد ...

سید محمود جوادی یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 09:47 ب.ظ http://jawadi.persianblog.ir/

اینکه یه شغلی داشته باشی که مرخصی توش نباشه از بدترین نوع بدشانسیهاست . به جسم و روحتان بیشتر رسیدگی کنید . برای کسی بمیرید که برایتان تب کند . برای چیزی که حقوق فردیتان را پایمال می کند تب نکنید .

بله حق با شماست ... ما هم به همین دلیل می خواهیم ترک شغل بنماییم ...

فروردینی دوشنبه 6 خرداد 1387 ساعت 07:41 ق.ظ

سلام طوطی بانوی عزیز
می‌فهمم چی می‌گی! من هم دچار این حالات می‌شم. جدیدا کمتر. هفته پیش هم برام تکرار شد و الان خیلی بهترم. امیدوارم تو هم بهتر باشی الان.

سلام خانم فروردینی عزیز ... ممنونم از شما ... خوشحالم که بهترید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد