مادرم! کاش می دونستی ...

نظرات 6 + ارسال نظر
رها شنبه 18 خرداد 1387 ساعت 03:27 ب.ظ

این تصویر و چه خوب کشیدی تیری تی جونم.
خیلی غم رو خوب الغا می کنه
انگار که همین الان اشک هاش سرازیر شده
البته اگه اشتباه نکنم به جای اشک خونه نه؟
من همیشه نقاشی هات رو خیلی دوست دارم. امیدوارم تصویر بعدی که می کشی یه آدم شاد و خندون باشه....

رها جونم ... راستش از نظر هنری شک دارم خوب شده باشه ... شاید از نظر حسی و به قول تو سرازیر شدن اشک خوب شده باشه ... چون در اون لحظه اشکهای خودم در اومده بودند ...
تو لطف داره رها جون ... باشه سعی می کنم آدم خوشحالی بکشم ...

سید محمود جوادی شنبه 18 خرداد 1387 ساعت 06:22 ب.ظ http://jawadi.persianblog.ir/

سلام
کار زیبایی شده
من با " نویسنده " به روزم

ممنونم از شما ...

مهتاب یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.dotiraz1.blogfa.com

تری تی عزیزم بهتر از این نمی شد درد دل کرد
مثل همیشه نقاشیت زیباست
ولی ای کاش در واقعیت همه ما به جای اشک ریختن و ای کاش گفتن حرف دلمان رو راحت بزنیم
مامانت اگه نمی دونه تو بهش بگو
شاد شاد شاد باشی

آره حرف دل رو زدن به والدین خیلی خوبه ... اما اگر به ازای اون آبروی شخص ثالثی ریخته بشه دیگه اون خوب محسوب نمی شه ... اینه که مجبورم فقط تو دلم نگه دارم و به ازای سوالات مادرم و تحت منگه بودنها اشک بریزم ...

فروردینی یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 09:12 ق.ظ

چهره زیبایی داری. مخصوصا چشمها.
یک ابرو ضخیم تر از دیگری به نظر می‌اد. شاید هم دلیل خواصی داشته باشه. البته سمت راست سایه بیشتری داره اما نمی‌تونه دلیل ضخامت بیشتر ابرو باشه.
خیلی قشنگه. من ترجیح می‌دم که بدون شاخ و خط اضافی باشه. همونطور که هستی.
موفق باشی.

ممنونم خانم فروردینی...
آره حق با شماست ... بجز ابرو چشمهاش هم تا به تا شده ...
ممنون از نظراتی که دادید ...

ندا یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 02:27 ب.ظ http://nedayekhoda.persianblog.ir

سلام تیری تی جان..خوبی؟
ببخشید که این چند وقته نیومدم و سر نزدم بهت...اصلا حال و حوصله ی اینترنت بازی رو نداشتم با اینکه همش تو خونه بودم و اصلا تعطیلات مزخرفی داشتم که نگو..... واسه همین چند تا پستتو با هم خوندم.....
چقدر زمینه ی وبلاگت باحال شده.....نقاشی هاتو که دیگه نگو....من با این مادرم کاش می دونستی یاد خودم افتادم...چقدر گریه ام گرفت...چقدر واقعی ای

امیدوارم خوب باشی
منم به روز شدم .....سر بزن......................منتظرم

سلام ندا جان ... خواهش می کنم ... خدا بد نده؟ چرا؟
ممنون از اینهمه تعریف و تشویق ... زیاد هم تحفه ای نشده ... تکنیک ضعیفه از نظر خودم ... اما خوب به قول تو حسیه ...
ممنونم ازت .. باشه می آم حتما ...

لیدا خانوم تصویرگر یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 06:44 ب.ظ http://lililala7.blogfa.com

عزیزم اولا من هر کاری کردم تصویر بلاگ جدیدت رو ندیدم
ثانیا آره عزیزم می تونی همون موقع بشینی سر کلاس ...
مداد و پاک کن و کاغذ که حتما بیار با مداد رنگی ....
مقوای سیاه و سفید هم بیار اما رو نکن تا اگه خودش گفت بگو دارم .....
همین ...

آره منم گاهی تصویر رو ندارم ... بد لود می شه ...
چه خوب!!! وای مداد رنگی رو که دیگه نگو ... ممنونم از راهنماییت لیدا جان ... باشه حتما ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد