هنرمند محبوبم ...

بعداز ظهر به پیشنهاد رها جان عمل کردم. گفتم حالا چون تولده یک ذره کوتاه بیام و کارها رو نیمه رها کنم برم حداقل دو ساعتی برای خودم باشم ... این بود که رفتم موزه هنرهای معاصر، نمایشگاه نقاش و هنرمند محبوبم خانم ایران درودی ... به نظرم یک هنرمند واقعی، یک بانوی واقعی و یک ایرانی واقعیست ... دوست داشتم روز تولدم رو با یاد اون سپری کنم ... در آثار زیباش و فضاهای رویائی و معنویش غرق بشم ... برای لحظاتی خودمو در مکانهایی تصور کنم که در اونجا بجز حضور خدا هیچ چیزی رو نمی شه تصور کرد ... حتما نمایشگاه رو برید و این حسهای ناب رو تجربه کنید... شاید دیگه این فرصت که همه آثارش یکجا به نمایش در بیاد دست نده ... البته قبلش حتما باید زندگیشو دونست ... نه تنها ایشون ... بلکه هر هنرمندی رو ... کارهای یک هنرمند با دونستن زندگی و عقاید اون هنرمنده که بیشتر و بیشتر برامون ارزش و معنا پیدا می کنه ...

 

 

جا داره از همه دوستان عزیز به خاطر پیامهای محبت آمیزشون تشکر ویژه داشته باشم ... ممنون همه تون هستم ...

نظرات 8 + ارسال نظر
سید محمود جوادی دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 09:48 ب.ظ http://jawadi.persianblog.ir/

سلام
تولد شما مبارک

از شما ممنونم ...

مهتاب سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 10:07 ق.ظ http://www.dotiraz1.blogfa.com

سلام
من یه فراموش کار بزرگم
اولین فراموش کاری رو توی این پستت دیدم و اون این بود که من به خودم گفته بودم حتما به نمیشگاه خانم درودی می رم حتما حتما و الان یادم اومد که یادم رفته بود و بلافاصله دوتا دیگه از فراموش کاریام یادم اومد وای ..............
ممنون از یاد آوریت

جدی؟ موضوع به این مهمی فراموشت شد؟ تا ۵ تیر خوشبختانه تمدید شد ... حتما برو ... موفق باشی خانمی ...

ندا سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 01:23 ب.ظ http://nedayekhoda.persianblog.ir

سلام تیری تی جون
عجب حسن سلیقه ای منم عاشق کارهای ایران درودی و خودش هستم.....
چه خوب کردی که رفتی نمایشگاهش فکر کنم بهترین کادوی ممکن رو خودت به خودت دادی
خوش باشی

جدی؟ تو هم عاشقش بودی و من خبر نداشتم؟!!! ... اتفاقا نقاشیهاش به موضوع وبلاگت خیلی می خورند ...
ممنونم ندا جان ...

سوسن سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 02:44 ب.ظ http://soosan.blogfa.com

تولدت-سی سالگیت- و قالب نو مبارک عزیزم.

سلام بر سوسن عزیز ...
ممنونم از پیامهای تبریکتون ... لطف دارید ...

سید محمود جوادی سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 09:31 ب.ظ http://jawadi.persianblog.ir/

سلام ... خوش به حالتون که وقت می کنید برید نمایشگاه ببینید ... منم به روزم

ما هم وقت نمی کنیم ... از بقیه کارهامون می زنیم می ریم نمایشگاه ... دیگه چاره ای نیست ...

انارام چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 12:49 ق.ظ

خوشبحالت که رفتی دیدن نمایشگاه من فقط نصفش رو دیدم...
در مورد هنر هم... گاهی خیلی استرس زا می شه... وقتی مجبوری با دیدگاه های استادت کار کنی... و تایید استادها خیلی راحت بدست نمی اید... من برعکس تو فکر می کنم... ریاضی و علوم دیگه خیلی راحتتر و بی دغدغه تر هستند... هرچند هر کس از دیده خود می بینه

اتفاقا منهم دفعه اول که رفتم نصفش رو دیدم ... دفعه دوم همت کردم و کیفم رو سبک کردم که بتونم کل نمایشگاه رو ببینم ...
عجب دیدگاهی؟ راست می گی طبق سلیقه استاد کار کردن سخته ... من هم هر بار کلاس هنری رفتم و دیدم مجبورم طبق سلیقه استاد کار کنم اون کلاس رو رها کردم ...

نسترن چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 04:35 ب.ظ http://anarenoghreie.blogfa.com

خیلی دوست دارم برم و از نزدیک کاراشونو ببینم
کاش بشه

آره حتما برو ... البته راست می گی تو دماوند بودی گمونم ... کمی دوره برات ولی ارزششو داره ...

سعید چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 09:09 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

اولا تولدتون مبارک ... امیدوارم که اینقدر از زندگیت خوب استفاده کرده باشی که مثل من هی یاد گذشته رو نکنی و افسوس بخوری ...

می دونی من تا به حال به نمایشگاه نقاشی نرفتم ... ساده تر بگم اصلا به هیچ نمایشگاه هنری نرفتم! با وجود اینکه به خط علاقه داشتم و دوره هایی هم دیدم ... واسه همین این حسی رو که گفتی نمی تونم درک کنم ... امیدوارم یه روز بتونم با خیال راحت و بدون دغدغه توی یکی ازین نمایشگاهها شرکت کنم و لذت ببرم ...

ممنونم ازتون ... نه منهم خیلی خوب استفاده نکردم و مثل شما افسوس زیاد می خورم ...

امیدوارم بتونید در نمایشگاههای هنری هم شرکت کنید ... یکبار که برید و این طلسم رو بشکنید دیگه مرتب خواهید رفت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد