کار ...

یه چیزی تو مایه های بیچاره شدن هستم ...  از شنبه تا حالا از کله سحر تا 8:30 شب سرکارم هستم و بعد 10 می رسم خونه ... تازه می آم شام (یا به عبارتی همون ناهار) بخورم، برادرم با پروژه هاش می آد سر وقتم و گریه و زاری (مرد گنده 28 ساله) که وای تو رو خدا کمکم کن ... می افتم ... بدبخت شدم ... فردا امتحان دارم هیچی نخوندم و ... خلاصه از شما چه پنهون تو این گیرو واگیر که کارهای خودمو هم اوردم خونه انجام بدم، می شینم پای پروژه اون ... مثل الان ... نمی دونم چی بگم؟  در این بین من نمی دونم دیگه تور رفتنم چی بود آخه؟ برای فردا تور داخلی تهران ثبت نام کردم، مادرم بگرده یه ذره ... غمهاش از بین برند ... به خاطر اون مجبورم برم ... خلاصه همش به خاطر دیگران و خشنودی اطرافیان باید فعالیت کنم، فعالیتهام چه کاری و چه غیرکاری طبق سلیقه و میل خودم نیستند ... راه حلی هم پیدا نمی کنم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
دلارام سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 01:43 ب.ظ http://dellarramm.blogfa.com/


چقدر واقعا مهربون هستی!!! اینو جدی میگم. خواسته های همه رو انجام میدی حتی اگه خودت دوست نداشته باشیشون!
من داداشام اگه میخوان ازم سوالی بکنن از قبل باید بهم بگن و من هم بهشون میگم کی بیکارم و کی نیستنم و اونا هم همون موقع که میگم بیکارم میان و سوالشونو میگن . چون میدونن در غیر اینصورت خیلی کم پیش میاد که با حوصله به کارشون رسیدگی کنم! البته اگه بکنم!... با این اوصاف فکر کنم من بیرحمترین خواهر دنیا محسوب شم!!!
------------------------------------------------------
راستی من برای جواب سوالت که چرا نوشته هاتو سلکت میکنم جواب دادم منتها مثل اینکه شاید نگرفته باشی ٬ دوباره اینجا میگم!!
سرعت اینترنتم بالا هست و حچم وبلاگتم عالیه ولی منظور من از سلکت کردن این بود که اونا رو با سلکت کردن با ماوس های لایتشون میکنم که بتونم نوشته هاتو بخونم . آخه رنگ نوشته و رنگ زمینه خیلی به هم شبیهن. البته منظورم این نیست که چیزی رو عوض کنی! تو هر جور راحتی بنویس ...

خوش بگذره!

سلام دلارام جان ... احوالت چطوره؟ گمون نکنم تو بیرحم باشی ... طبیعی هستی ... کاملا نرمال ... ما کمی غیرنرمالیم ...
در مورد نوشته های قالبم ... راستش چرا نظرتو دریافت کردم ... اما می بخشید نشد بیام برام بنویسم ... من در این چند روز کلی فکر کردم (!!!) ... و با سیستمهای مختلف کار کردم و به این نتیجه رسیدم که احتمالا تو با موزیلا کار می کنی ... تو موزیلا این مشکلی که می گی هست راست می گی ... اون صفحه سفیده دیر دانلود می شه ... اما اینترنت اکسپلورر این مشکل رو نداره ...
اتفاقا یکی دیگه از دوستام که با موزیلا کار می کنه گفت اونهم نوشته ها رو تیره داره و باید سیلکت کنه ... خلاصه ... حالا سرم که خلوت تر شد کلا یک قالب سفارشی باید سفارش بدم ... خوب و خوش باشی خانمی

سید محمود جوادی سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 05:07 ب.ظ http://jawadi.persianblog.ir/

سلام
با " واپسین طناب بازی" به روزم

چشم اومدیم ...

فروردینی سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 06:11 ب.ظ http://farvardiny.blogsky.com

سلام طوطی بانوی عزیز
خیلی دلسوزی! مطمئنا این همه گذشت و پرکاری برای خانواده‌ت نتیجه خوبی برات خواهد داشت ... مطمئنا...
از ته دل بهت می‌گم خسته نباشی، سلامت باشی!

یکبار از من در مود بچه‌هام سوال کرده بودی و من یادم رفته بود پاسخ بدم: من سه تا بچه دارم که دوتاش پسرن و یکیش دختر.

سلام خانم فروردینی عزیز ... خواهش می کنم! ممنونم ازتون !
خدا بچه هاتون رو حفظ کنه ... موفق باشند ... !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد