اشمئزاز ...

در این چهار جلسه مراجعه ام به دندانپزشکی وقتیکه دکتر اون لوله ساکشن رو در دهانم می گذاره تمام مدت بی اختیار این نقاشی جنی ساویل جلوی چشمم ظاهر می شه و خودمو در هیئت این خانم زجر دیده تو نقاشیش متصور می شم ...

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
لیدا خانوم تصویرگر چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام .....
خدای من چه بلاگی گذاشتی ...
حالم بد شد ....
نقاشیای خودتو بذار که آدم کلی کیف می کنه ......
کلاسم خیالت راحت هفته پیش تعطیل بوده .....
این هفته کار کن بیار

ببخشید لیدا جان که باعث حال بد شدنت شدم ... چشم اینو حذف می کنم ... به امید دیدار ...

ندا چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 02:39 ب.ظ http://nedayekhoda.persianblog.ir

سلام تیریتی جان
با این تصویری که گذاشتی..دیگه منم به دندان پزشکی نخواهم رفت.....

سلام ندا جان ... خواهشا ببخشید... نه بابا دکتر بد نیست که ... من بیخودی شلوغش می کنم ... حتما برو دکتر خوب ؟؟؟ ...

حنا پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 01:05 ق.ظ http://ssseeetttaaarrreee.blogfa.com

سلام..خوبی خانومی...ببخشید نمیتونم برات نظر بدم...خوشی؟...دلم برات تنک شده..میام میخونم وبت رو ولی وقت نظر دادن ندارم...
داری میخونی واسه کنکور؟...پیگیرش هستی؟..
کارات سبک تر شده؟
مامان اینا خوبن؟..سلام به همشو ن برسون..
چه خوب کردی که رفتید مسافرت..واقعا نیاز بود بعد از این همه وقت ...باز هم برین ولی امسال چون همه جا خشکسالیه..آدم دلش میگیره...
با برق رفتن ها چه میکنی؟!! وای اونجا هم انقد گرم میشه؟..حتما میشه...
خوبی تو اینه که از گرما انقد نمیرنجی که از سرما میرنجی..
انشالا که همیشه شاد و سر حال باشی...
مواظب دندونهایه سفیده قشنگت باش...خصوصا وقتی داری کلمه د رو تلفظ میکنی!
من انقده خوشم میاد!

سلام حنا جان ... منم دلم برات تنگ شده ... خواهش می کنم هر وقت دوست داشتی و شرایطتت جور بود نظر بده ... راحت باش ...
آره دارم می خونم ... اما کم ... راضی کننده و کافی نیست اصلا ...
کارهام نه به خاطر کنفرانس زیاد شده متاسفانه ...
همه خوبند ... ممنون اتفاقا اونها هم جویای احوالت هستند ... باشه حتما سلام می رسونم ...
می آم بقیه حرفها رو برات کامنت می گذارم ...

نسترن پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 04:38 ق.ظ http://anarenoghreie.blogfa.com/

سلام
شما هنوز درگیر دندانپزشکی هستید؟وای خدا صبرتون بده. منم یه مدت درگیرش بودم .الان که بهش فکر میکنم دندون مصنوعی رو به درست کردن دندونای خودم ترجیح میدم . امیدوارم زودتر خلاص بشید با دندونای سالم و محکم .

سلام نسترن جان ... آره هنوز درگیرم ... یک جلسه دیگه هم باید برم ... اما اگر همه مون عادت کنیم سالی یکبار بریم چکاب دیگه به مشکل حاد برنمی خوریم ... امیدوارم الان دیگه خوب شده باشید و مراقب باشید و باشیم ...

موریانه های چوبی پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 05:18 ق.ظ http://mooriyanehayechoobi.blogfa.com

سلام,با احترام از شما دوست و هنر مند عزیز دعوت می کنم تا در روز افتتاحیه نمایشگاه تصویر سازی عجایب المخلوقات به تاریخ 6مرداد ماه,ساعت 4 تا 7,در خانه کاریکاتور ایران,همراه ما باشید.

سلام ممنون از دعوتتون ...

محمد حسین توکلی(الیاس) پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 12:29 ب.ظ http://adherents.blogfa.com

ولی به نظر من ابن پست را عوض نکن....خیلی این نقاشی جنی ساویل حس و حال خوبی داره....ای کاش تصویر بزرگتر ازش می گذاشتی....در ضمن کنتراست بین نوشته هات با بک گراندت حقیقتا بده....باید های لایت بشه تا خونده بشه...

چقدر جالب که شما از این نقاشی خوشتان اومد ... بقیه این نظر رو نداشتند ... چقدر روحیات متفاوته ... !!!
دنبال اینم که قالب رو تغییر بدم ... اما شاید کمی طول بکشه ... می بخشید که در خوندنش دچار مشکل هستید ...

دلارام پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 02:20 ب.ظ http://dellarramm.blogfa.com/

سلام تی ری تی عزیز...

چه جای قشنگی بود که رفتی ... من تاحالا اسم این منطقه رو نشنیده بودم...منم دلم یه سفر میخواد!

امیدوارم که دندونت هم خوب شده باشه..
راستی اینقدر حرص کارتو نخور... به نظرم بعد از اینکه از سر کارت اومدی همه فکرای مربوط به اون رو بزار کنار و به زندگیت برس.

بد نبود ... جات بسیار سبز بود ... تو قرار بود بری سفر ... چی شد پس؟

خدا را شکر دندونم خوب شده ... ممنونم

کار هم راستش چون فقط مربوط به سر کارم نمی شه اینه که حرصش ادامه داره ... آخه تو خونه هم باید کار کنم و روی سایتمون کار می کنم ... اینه که حتی خواب کار رو می بینم و آرامشی وجود نداره ...

رادیکال پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 02:55 ب.ظ http://radikalbashi.blogfa.com

وای
چه تصویر دردناکی
حالم یه جوری شد
من با یه تصویر سازی به روزم

کارهای خانم جنی ساویل همه دردناک و یا بهتر بگم مشمئز کننده است ... می بخشید که باعث ناراحتی تون شدم ...
چشم می آم حتما ...

رادیکال جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 05:35 ب.ظ http://radikalbashi.blogfa.com

بازم سلام
گوش شیطون کر باز دارم مث قدیما زود زود آپ می کنم
بازم آپم
خوشحال می شم نقد کنید کارامو

خواهش می کنم ... چشم می آییم حتما ...

سید محمود جوادی شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 04:40 ب.ظ http://jawadi.persianblog.ir/

سلام
وااااای هنوز این تصویر مشمئز کننده اینجاست ... بزودی برمی گردم

سلام ... آره متاسفانه هنوز اینجاست ... پس از نظر شما هم مشمئزکننده است !!!

یاس ارغوانی سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام
زنگ زده بودید من ناهار بودم و بعد هم اشغال بودید و بعد هم صدای فکس .
باور کن قلبا شما رو دوست دارم و برای همین خیلی انتظارم از شما بالاست و تغییر رفتار شما برام خیلی مهم شده. امیدوارم به زودی تغییر کنید. تعطیلات خوبی داشته باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد