هیچوقت ...

هیچوقت تو زندگیم تا این حد نیشم باز نبوده ... هیچوقت تو زندگیم اینقدر خودمو خوشبخت احساس نکرده بودم ... هیچوقت ... (حالا خودمو چشم نزنم خوبه) ... اما خوب چه کنم ؟ حس عجیبیه ... آدم گاهی نمی تونه تو دلش نگه داره مجبوره بیاد اینجا بنویسه و جار بزنه ...

جار هم نزنم دیگه تو خونه همه فهمیدند تو دل و روح من چی می گذره ... کار بی کار به سلامتی ... همه چی تعطیل ... زندگی تعطیل ... درس تعطیل ... هنر تعطیل ... کار تعطیل ... تعطیل تعطیلم ! همش دارم لبخند می زنم ... می خندم ... به گمانم خل شده باشم ...

نظرات 13 + ارسال نظر

سلام طوطی بانو
به آدمهایی که دچار این عارضه میشن میگن الکی خوش!!!
اصلا هم چیز بدی نیست یه دوره است که میگذره مثل تمام اتفاقات دیگه فقط باید حواست باشه که این تصطیلاتت طولانی نشه!به هر حال توی یه همچین جامعه ای با این شرایط واقعا احساس خوبی میتونه باشه فراموش کردن همه چیز.
خوش به حالت!
.
.
.
راستی این کاراکتری که تو وبلاگم دیدی خر نبود گورخر بود!!

جدی؟ اما الکی خوش هم نیستیم ها ... واقعا خوش هستیم ...
راست می گی یه دوره بود که گذشت ... گمونم که خودم رو چشم زدم چون دوباره لبخند از لبم محو شده ... به کار نمی تونم برگردم ... یعنی اینقدر کار دارم که نمی دونم از کجا باید شروع کنم ... خیلی بده ... دستم به برنامه ریزی هم نمی ره ...
خلاصه اینکه خوش به حالی تمام شد ...
بله راست می گید گورخر بود ... ببخشید اشتباه املائی و یا بهتر بگم تنبلی املائی بود که اینو گفتم ...

حنا شنبه 6 مهر 1387 ساعت 02:33 ق.ظ

آفرین تیری تی جان...چقدر خوشحال ام که خوشحالی...انشالا که خداوند به خاطره دله پاکت این موقعیت رو در مقابلت قرار داده باشه...
خیلی خوشحال شدم که اینا رو نوشتی...ترسیدم که باز هم استرس و دلشوره داشته باشی....
خدا رو شکر...
مواظب خودت باش..
سلام برسون

ممنونم حنا جان ... مرسی از محبتت ... دیگه احساسات موقتی هستند ... دلشوره ها جاشونو به خوشحالی می دن و خوشحالی ها جاشون رو به دلشوره می دند ... هیچ چیز پایدار نیست ... الانم کمی دوباره اون دلشورهه برگشته ...
قربانت برم ...
تو هم مواظب خودت باش ...

یک دوست شنبه 6 مهر 1387 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام تیری تی جان
خیلی شاد شدم از شادیت
کاش دلیل شادیت رو هم مینوشتی تا شادتر بشیم
البته اگر خصوصی نیست
شاد شاد شاد باشی مثل الان

سلام به دوست عزیزم ...
عزیزم دلیل شادیم برمی گرده به این مطالبی که در پستهای آخرم نوشتم ...
تو هم شاد باشی خانمی ...

مهتاب شنبه 6 مهر 1387 ساعت 09:21 ق.ظ

سلام
تا باشه از این خل شدنا!!!
ببخشید البته
ولی خیلی خوش حال شدم از نوشتت از این که این همه شادی شادم
م ب ا ر ک

ممنونتم مهتاب عزیزم ...
شاد و سلامت باشی ...
مرسی خانمی ...

یاس ارغوانی شنبه 6 مهر 1387 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام خوشحالم که اینقدر خوشحالی. تو استحقاق این خوشحالی را داشتی و الان موقعش رسیده. موفق و شاد باشی.

ممنونم یاس عزیز ... شما به من لطف دارید ... خیلی زیاد ... حالا خیلی هم معلوم نیست موقعش رسیده باشه ... شما هم موفق و شاد باشید ...

لیدا خانوم تصویرگر یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 02:50 ب.ظ

خیلی خیلی حس خوبیه ...
خل نشدی .. من تجربه اش کردم .....
بعد از این حالت تصویو هایی که خواهی گرفت همش درست از آب در میاد ......

لیدا جان این ؛تصویو هایی؛ یعنی چی؟
جدی تو هم تجربه کردی ... من تو رو اکثرا دختر شادی یافتم لیدا جان ...
موفق باشی ...
دلتنگ شدیم برات ...

پرنده تنها دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 11:13 ق.ظ http://parande-tanha.blogsky.com

تازه شدی عین خودم ...
ولی پریودیه ...

راست می گی عزیزم ... ممنون که بهم سر می زنی ... قربانت ...

ندا دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 03:43 ب.ظ http://nedayekhoda.persianblog.ir

سلام تیری تی عزیزم
خیلی عالیه حتی اگه مثل ژاسخهایی که دادی دلت به دل شوره باز بشه ...رها کن تا بدست بیاری که مطمئنم اونقدر عاقلی که لیاقت سرنوشت خوبی رو داری.....حتی اگه یه حس باشه ....حتی اگه طولانی نشه یا استرس داشته باشه...
بزرگترین شادی و خوشبختی همینیه که می تونه به خودت تعطیلات بدی یا لبخند بزنی
خوب نگهش دار
قربانت

آره ندا جان ... عالی نباشه حداقل بدک نیست ... جدی من عاقلم؟ تو تنها کسی هستی که این عقیده رو در مورد من داری ... باور کن ... بقیه منو کله خر و ماجراجو می دونند ...
نمی دونم والا ... امیدوارم عاقل باشم ...
قربانت برم ندا جان ...

سعید دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 08:26 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

فقط می تونم بگم واقعا خوشحالم ... واقعا خوشحال بابت این حسی که داری. ایشالا که پایدار باشه ...

ممنون آقای سعید ... شما لطف دارید ... باز هم ممنون ...

رها سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 04:01 ب.ظ

سلااااااام تیری جونم:
ای ول. من انقدر از این حالت خوشم میاد. خیلی باحاله مگه نه؟؟!!! ؛) امیدوارم همیشه شاد باشی. کار هم همیشه هست و همیشه هم انجام می شه. بیشتر به فکر خودت باش که دنیا دو روزه خواهر!

رها جونم ... آره بد نیست ... خوبه عزیزم ... فقط بدیش اینه که آدم از کار و زندگی عادیش می افته ... همونقدر که ناراحتی و فکر و خیال زندگی رو مختل می کنه ... خوشحال بودن بیش از حد هم همون اثر رو داره ... خلاصه افراط و تفریط خوب نیست ... ما باید یک بده بستانهایی با هم انجام بدیم تا هر دو نرمال بشیم رها جان ...
قربانت برم ... مواظب خودت باش ... امیدوارم گرفتاریها زودتر حل بشن ...

دلارام سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام طوطی بانوی عزیز...

چقدر خوشحلام که خوشحال و شادی و امیدوارم که این شادی همیشگی باشه...

حالا این شادی در نتیچه چی هست؟ آیا برمیگرده به همین جریانای آشنایی آخرت با اون پسر خوش شانس؟
(البته ببخشین که فضولی کردما!!)

سلام به دلارام عزیزم ...
قربانت برم ... تو لطف داری خانمی ...
آره نتیجه همینه که می گی عزیزم ...

سید محمود جوادی سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 08:46 ب.ظ http://jawadi.persianblog.ir

خوشحالم که احساس شادی می کنید . قدر این لحظه ها را بدونید . همیشه شاد باشید تا ابد . به من هم سر بزنید .

چشم آقای جوادی عزیز ... ممنون از شما ... چشم می آم حتما سر می زنم ... ببخشید بابت این تاخیر ...

نسترن چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 03:35 ب.ظ http://anarenoghreie.blogfa.com

:)
دیر تر از قبل به روز میکنید حالا که همه چیزو تعطیل کردین وبلاگتونو تعطیل نکنین ...ولی خیلی خوشحالم که حالتون خوبه جدی میگم خیلی خوشحالم که روحیه شادی دارید

راست می گی نسترن جان ... تنبل شدم ... چشم به خاطر شما هم که شده تعطیل نمی کنم ... امروز هم باورت می شه به خاطر تو همت کردم و نوشتم ... ممنون از لطف و محبتت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد