باید ...

باید تو رو پیدا کنم ... 

شاید هنوز هم دیر نیست ...

نظرات 3 + ارسال نظر
رها یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 04:57 ب.ظ

هیچوقت دیر نیست
دلم برات خیلی زیاااااد تنگ شده...

سلام رها جان ... راست می گی هیچوقت دیر نیست ... ممکنه دیگران فکر کنند دیره و هزارتا سرکوفت هر روز بارت کنند اما راست می گی از نظر ما دیر نیست ...
منم کلی دلتنگتم رها جان و همیشه یادت می کنم ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام
من فکر میکنم گمشده ات را در اشخاص نمیتونی پیدا کنی گمشده ات از جنس شی یا حیوان هم نیست.
میدونی جنس گم شده ات از چیه؟
...
از جنس ... نامرئیه یعنی ذهنیه! یک طرز فکره! روش لذت بردن از زندگی. شما فکر میکنی ادم خلاهای فکری شو چگونه میتونه پر کنه؟
مطالعه همراه با فکر
هنرآموزی
و تفریح.
موفق باشی.

سلام دوست من ... عجب نظرات کارشناسانه خوبی دادی ... ممنونتم ...

فروردینی چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام طوطی بانوی عزیز
من هم با دوستی که نظر دوم رو برات گذاشته موافقم.
من هم دنبالش می گردم بدجور... خیلی بهش احتیاج دارم خیلی...

سلام خانم فروردینی عزیز ... امیدوارم به اونچه که می خواییم برسیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد