منابع کنکور ارشد هنر به قدری متنوع و زیادند که تموم بشو نیستند و کلی اسم باید از بر بود. حافظه فوق العاده ای نیاز داره... خلاصه بگم کار چند ماه خوندن نیست ... بار اولی که شرکت کردم (سه سال پیش) به این نتیجه رسیدم که حداقل یک سالی باید خوند (البته اینو در مورد خودم که رشته کارشناسیم هنر نبوده می گم، شاید هنریها به زمانی کمتر نیاز داشته باشند)، خلاصه یکسال شد دو سال و دو سال شد سه سال ... امسال سال سومه که شرکت می کنم (می گن تا سه نشه بازی نشه) ... و باز دارم خودمو سرزنش می کنم که چرا زودتر شروع نکردم  ... البته قصدم بود اما شاغل بودنم اجازه نمی داد ... خلاصه ... یه جزوه ای دارم درست می کنم که اگر ازش نتیجه گرفتم و قبول شدم می گذارم اینجا برای استفاده داوطلبان شرکت در سالهای آینده ... 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
دلارام دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام تی تی جون

به سلامتی بهت تبریک میگم که از کارت استفا دادی و احساس رضایت میکنی.. برات بهترین ها رو تو آزمون هنر آرزو میکنم و امیدوارم که زود زود به هر چی که دوست داری برسی عزیزم...

روزای خوبی داشته باشی..

سلام به دلارام عزیزم ... ممنونتم خانمی ... منم برات آرزوی بهترینها رو دارم ...

رها دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.iloveiran.com

هی سلاااااااام مبارکه بالاخره خلاص شدی. خیلی خوبه تبریک می گم خوش به حالت. کاش منم می تونستم کارمو ول کنم و به علائق خودم برسم....

سلام رها جونم ... آره بالاخره رها شدم ... اما راستش خلاص خلاص هم نشدم ... هنوز سه روزی می رم به کارمندان تازه کار یاد بدم ...
ولی تو هم ول کن ... برعکس خیلیها که می گن کار کمه و هر کس به کاری که داره باید بچسبه من این اعتقاد رو ندارم ... می شه همیشه کار پیدا کردی. ... اگر خسته شدی مدتی رها کن و به علایقت برس ... بعد آدم اگر کم اورد می تونه دوباره بره سر کار ...

[ بدون نام ] دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 05:46 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

(تو یادداشته قبلی فکر کردم اول شدم ، نگو 7 نفر قبل از من کامنت گذاشته بودن !!! )

خب سلااام !
ایشالا دیگه امسال حتما قبول می شی و شیرینی قبولی و خلاصی از کار را یه جا با دوستدارانت تسویه می کنی !

آره اتفاقا نوشته بودید من اول شدم ... کلی در دل خندیدم و گفتم خبر ندارید ...
والا با این اوضاع درس خوندن گمون نکنم امسال هم قبولی در کار باشه ...

سید محمود جوادی چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.jawadi.persianblog.ir/

سلام
من با " کتابخوالی ! " به روزم

چشم می آم حتما ... آفرین به پرکاری شما ...

کامی شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام
کنکور ،اه نگو که غمه دلم تازه میشه(حالا که شد)
واقعاً من زحمت کشیدم واسه این کنکور از 7 خان رستم ام سختره
اگه رستم بو د که جا میزد
راستی پیش ما اصلاً نمیای
پیششش ما بیییا

راست می گید مزخرفترین چیز در دنیا همین کنکوره ..

ع دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 01:46 ق.ظ http://www.wxyz.blogsky.com

آخ که اگه شما دخترا این درسو ول میکردین مام یه شانسی داشتیم.آفت های کنکور :-)

کاش منم می تونستم مثل این دخترهایی که شما می گید درس بخونم ... اگر اینطور بود که اوضاعم اینچنین نبود ...

الهام چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 09:14 ب.ظ http://elhammirfarah.blogfa.com

مهربون بودن که شاخ و دم نداره
به همین جور آدم ها میگن مهربون دیگه
آدم های مهربون هم همیشه موفق میشن
مثل شما

قربانت برم الهام جان ... مهربونی از خودته ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد