کنکور ...

کنکورمون رو هم دادیم ... عجب  امتحانی بود ؟؟؟!!! ... فکر می‏کردم امسال سال سوم و سال آخریه که امتحان می‏دم ... اما با این اوضاع امتحان دادنم نمی‏دونم شاید به بار چهارم هم بکشه ... مثل اینهایی شدم که هزار دفعه امتحان رانندگی می‏دن ...

امسال این جریان بازدید بدنی هم به مراسمشون اضافه شده بود ... دونه دونه می گشتنمون ... امتحان پنجشنبه‏ای رو نمی‏دونستم قراره بگردند ... گوشی موبایلمو گذاشتم تو جیبم و داشتم هلک و هلک برای خودم می‏رفتم داخل که دیدم ای وای دارند می گردند ... برگشتم تو صف ایستادم و گوشیمو تحویل دادم ... اما اینقدر برای تحویل گرفتنش بدبختی کشیدم که گفتم من دیگه گوشی تحویل بده نیستم ... یه جاهاییم که دستشون نمی‏رسه قایم می‏کنم و می‏رم داخل ... امتحان جمعه رو اومدم قایم کردم ... اما هر قدمی که به خانمهای بازرسی کننده نزدیک می شدم قلبم تندتر می‏زد ... افتادم تو فکرهای منفی ... گفتم حالا اگر یک وقت جلوی اینها از زیر لباسم که کمی هم برام گشاده بیفته پایین چی؟ ... بعد یه آن احساس کردم از قیافه‏ام داره داد می‏زنه که یه چیزی قایم کردم ... باز دوباره راهمو کج کردم رفتم نمازخونه درش اوردم و تحویل دادم ...

همیشه اجازه بود کیف ببریم داخل ... امسال اونهم اجازه نبود ... همیشه چند سوال تصویری می‏دادند ... امسال اونو هم ندادند ... خلاصه اینها همه دلیلی است برای قبول نشدن من !!! ...

....

هنوز کامل از دست کارم خلاص نشدم ... چون باید هفته‏ای یکی دو روز به کارمند جدیدها که نمی‏دونم چرا انضباط کاری ندارند و یه ذره هم به نصایح و حرفهای من گوش نمی‏دند کار یاد بدم ... خیلی سختمه ... خیلی سخته آدم شاهد ویرانی سه سال جون کندنش باشه ... می‏دونستم که نیامده پشیمون می‏شند ... حالا خوبه زن و شوهرند و تنها و بیکس مثل من نیستند ... اما خوب ... معمولا اکثراً همه چیز رو راحت می‏خوان و با کمترین مشکلات  ... نمی‏دونم چرا خدا یه خورده منو بی‏خیال نیافریده ... هی می‏آم هوای همه رو داشته باشم، خودم ضرر می‏کنم ...

....

امروز یه جمله مثبت تو دفترچه یادداشت قدیمیم پیدا کردم که نمی‏دونم کی و از کجا نوشته بودمش ... خیلی خوشم اومد ... یادم رفته بود:

 اگر می خوای مسیر زندگیت رو عوض کنی، باید فلسفه ات رو تغییر بدی، نه شرایط موجود رو.

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 10:33 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

فکر کنم کاملا خل شدم ! اولش که فکر می کردم 2 تا پست نیست ! الان هم که فکر می کنم یه کامنت گذاشتم ولی اونم نیست ! احتمالا فردا به بودنه خودم هم شک می کنم !!!!!!!!!

خسته نباشید !
امیدوارم نتیجش خوب باشه ...

ای بابا ! هنوز جریانه کارت تموم نشده ؟! بازم دعا می کنم خدا بهت صبر بده ...

نه ... اشتباه نکردی نامبر وان عزیز ...
ماشااله اینقدر تند تند می آی که متوجه هر گونه تغییری می شی ...
ممنونتم ...
..............................
منم امیدوارم نتیجه اش خوب باشه ... اگر هم نباشه باکی نیست ... نهضت ادامه دارد ...
..............................
بدبختیم اینه که صبورم ... به خاطر همین همه جریانات زندگیم کش دار می شن و زود حل و فصل نمی شن ...

ع یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 08:22 ق.ظ

من امسال اصلا نرفتم کارت کنکورمو بگیرم...ولش دیگه.در مورد اون فلسفه هم یه داستانی هست:که تو بلاگم امروز مینویسم.برا تو.

کارت کنکور امسال گرفتنی نبود ... پرینت گرفتنی بود ... حیف نبود؟!!! ...
باشه می آم می خونم ع عزیز ...

مهتاب یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام
امیدوارم که قبول بشی
فلسفه زندگیتو تغییر دادی یا نه؟

سلام مهتاب جان ...
منم امیدوارم ... ممنونتم ...
فلسفه رو هم آره بدجور در حال کلنجار رفتنم باهاش ...

سید محمود جوادی دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.jawadi.persianblog.ir/

سلام
من هم موافق جمله آخر شما هستم

آره یه جورایی گمونم باید قاب گرفت زد به جایی یادمون نره ...

ندا سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 11:17 ق.ظ http://nedayekhoda.persianblog.ir/

سلام تیری تی جان خوبی؟
خوشحالم که کنکور دادی امیدوارم قبول بشی ...ناامید نباش تو این فرصت کم بازم تونستی بری و امتحانتو بدی ان شاالله قبول می شی.....

قربانت ندا جان ... خوبم ... مرسی از امید و دعاهات ... امیدوارم اگر صلاح باشه قبول بشم و اگر نباشه نشم ... مثل بقیه مسائل ...

ع چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 09:41 ب.ظ

منظورم همون بود منتها من شماره کد رهگیریمو در اصل گم کرده بودم و تلفنه هم که داده بودن یکسر مشغول :-*

اوه عجب بدشانسی اوردید ... نمی دونم شاید هم قلبا مایل نبودید شرکت کنید که اینطور شد ... انشااله موقعیتهای بعدی که از هر نظر آمادگیشو داشتید ... موفق باشید ...

پیمان دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام -بطورکاملا اتفاقی با وبت اشنا شدم دنبال دانلود کتاب عادتهای میلیون دلاری بودی که وب تورو دیدم-بیان گرمی داری امیدوارم موفق بشی-طوطیت رم ببوس-مواظب خودت باش-خدانگهدار

ممنونم آقای پیمان ... ممنون از حضورتون ... شما هم موفق باشید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد