PuNiShMeNt

نظرات 12 + ارسال نظر
ع پنج‌شنبه 1 اسفند 1387 ساعت 11:07 ب.ظ

عزیز جان این tinypic واسه ما فیل ت ره

جدی ؟ عوضش کردم ... ممنون از اینکه گفتید ...

سید محمود جوادی جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.jawadi.persianblog.ir/

نمیدونم چرا توی چشماش نگاه مونالیزا می بینم

چقدر جالب ... الان که اینو گفتید منم متوجهش شدم ...

[ بدون نام ] جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 07:21 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

خب ای کاش یه کم در مورد عکس توضیح می دادی که یکی مثل من اینقدر گنگ نشه ...

دوستم یاس گفته اسمش رو بگذارم فرصتهای از دست رفته . راست گفته توضیحش همینه ...

یاس شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام امیدوارم حالت خوب باشه
من هم چند روزه خیلی افسوس فرصتها رو میخورم!! همیشه تصمیمات قبلیمو موفق میدونستم اما الان به این نتیجه رسیدم باید در مورد بعضی چیزها بیشتر فکر میکردم و زودتر تصمیم میگرفتم. اتفاقا من هم الان دارم مثل این نقاشیت لبمو میگزم
فکر کنم این نقاشی هم همینو منعکس میکنم ( اسمشو بذار فرصتهای بر باد رفته!!)
میدونم الان حتما میخوای بدونی این اشتباهات چی بوده.
تحصیلات و ازدواجم.
جبران کردن بعضیها خیلی سخته و برخی غیرممکنه. ولی پی بردن به اشتباهات و یادآوری اونها باعث میشه که از این به بعد بیشتر برای اونا وقت بذاریم و قدر موقعیتای آتی رو بدونیم. من امیدوارم بتونیم در استفاده از فرصتهای آینده موفق باشیم. بای.

عجب ! خیلی متاسف شدم ... طبعا هممون تو زندگیمون از این فرصتهای از دست رفته زیاد داریم ... ولی من همیشه شما رو فرد موفقی می دونستم ... فکر نمی کردم هیچوقت فرصتی بوده باشه که از دست داده باشید ... عمیقا و از صمیم قلب براتون آرزوی بهترینها رو دارم ... مطمئنم که بدست خواهید اورد ... مرسی از اینکه برام کامنت گذاشتید ... خوشحالم کردید ...

لیدا خانوم تصویرگر یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 10:37 ب.ظ

افتتاحیه روز ۱۰ اسفند ماه ۱۳۸۷ از ساعت ۴ الی ۷ بعدازظهر منتظرتون هستیم

۱۰ تا ۱۸ اسفند ماه در فرهنگسرای هنر (ارسباران)
این نمایشگاه به جز روزهای جمعه یا تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۹
در گالری شماره ی ۱ فرهنگسرای هنر برپا خواهد شد.
نشانی: خیابان شریعتی، خیابان جلفا، خیابان ارسباران
تلفن: ۲۲۸۷۲۸۱۸ - ۲۲۸۷۲۸۱۹ - ۲۲۸۷۲۸۲۰
-------------------------------------------------------------------
عزیزم نمایشگاه ما بیایی خوشحالم می کنی

مگه می شه نیام ؟!!! حتما حتما و مشتاقانه خواهم اومد ... قربانت ...

لیدا خانوم تصویرگر یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 10:39 ب.ظ

در ضمن نقاشیتم خداست از زیبایی

نه بابا لیدا جان ... خدائیش اونقدرها هم خدا نیست ... تو همیشه لطف داری بهم ...

دلارام دوشنبه 5 اسفند 1387 ساعت 04:45 ق.ظ

سلام تی تی عزیز..

امیدوارم که کنکورت جوابش همون چیزی باشه که خودت میخوای...

امیدوارم دلارام جان ... امیدوارم تو هم در درسهات موفق باشی ...

ع دوشنبه 5 اسفند 1387 ساعت 12:23 ب.ظ

punishment

چه نظر خوبی !!! خیلی خوشمان آمد ...

نسترن سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 01:23 ق.ظ http://anarenoghreie.blogfa.com/

سلام
خوب هستید
لبهای این کار چقدر جالب شده انگار میخواد یه چیزی بگه یا داره خودشو سرزنش میکنه

راستی واقعا وقتی خودمو میذارم جای شما (با یه برادر در یک اتاق مشترک)خدارو برای شرایطی که دارم شکر میکنم مطمئنا برای شما سختتره .اما فکر کنم شما یه کارگاه برای نقاشی کردن داشته باشید ما که کارگاهمون اتاقمونه هر دو تامون هم هنر خوندیم.وحشتناکه

آره قضیه همون سرزنشه ... هر روز ... هر دقیقه و هر لحظه ... دست خود آدم هم نیست ...

راستش راست می گی نسترن جان ... انشااله به هر شرایطی که تو زندگیت مایلی برسی ...

دلارام سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام طوطی بانوی عزیز...

خوبی؟

بله ٬ پام خیلی بهتر شده .. اتفاقا که دیروز هم رفتم ورزش روش زیاد فشار نیاوردم و مشکلی ایجاد نکرد چون تقریبا یه یه ماهی هست که ازش گذشته...

سلام دلارام عزیزم ... خوشحالم که بهتری ...

کامی پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.amooyadegar.blogsky.com]

سلام
ماکه به سر این عکس پی نبردیم هی سرم رو کج کردم هی صاف کردم بازم تو مغزم نرفت که نرفت ای کاش توضیح میدادی
پیش ما بیا

والا سری نداره ... حس درونیمه همین ... و یا شاید تراوشات ناخودآگاهم ...

[ بدون نام ] جمعه 16 اسفند 1387 ساعت 09:13 ق.ظ http://no-1.blogsky.com

نمی دونی چقدر خوشحال شدم وقتی نظر "کامی" جان رو خوندم !!! خیلی حس بدی بود وقتی دیدم تو نفهمیدن این عکس هم تنها هستم !

اوه عجب ... ولی آخه به نظر من نقاشی مسئله ریاضی نیست که حتما باید فهمیدش ... بیشتر حسی هست ... یا حستون باهاشه یا نیست ... ولی خوب یه چیزی هم هست ... می شه یه جورایی هم به فهمیدن ربطش داد ... اونهم وقتیه که حال و روز خالقش رو بدونید ... بشناسیدش بدونید ظهری که اون طرح رو کشیده چی خورده ... چه مسائلی تو زندگیش هستند و ... اونوقته که می شه یه طرح و یا یک نقاشی رو عمیقا متوجه شد ... وگرنه نمی شه ... ولی چشم سعی می کنم یه خورده از این به بعد بیشتر توضیح بدم اگر کاری رو می گذارم ... ممنونتم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد