شروعی دوباره ...

پایان امسال برام مصادف شد با پایان خیلی چیزها ... کارم ... دوستیها و آشناییها و .... یک دفعه همه چیز با هم تموم شد ... و البته همه هم با انتخاب و تصمیم خودم ... یک جورهایی خودمو صفر حساب می کنم ... یک آدمی که الان در موقعیت صفر قرار داره و میخواد با سال جدید تازه شروع کنه ... سال جدید به معنایی واقعا برام سال جدیده ... دیگه ماجراجویی بسه برام ... بدون فکر وارد حیطه ای شدن ... بعد یک جماعتی رو ترک کردن در حالیکه همه انگشت به دهان موندند و غرق احتیاجند ... قلبهای شکسته ای که هیچ جوری نمی شه بندشون کرد ... دیگه بسمه همه این مسائل ... می خوام عاقل باشم ... همین ...

نظرات 3 + ارسال نظر
نسترن پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 02:52 ق.ظ

سال جدید حتما برای شما عالی خواهد بود با این استارت خوب.
عیدتون مبارک

ممنونتم نسترن جان ... سال نوی تو هم مبارک باشه ... ممنون همه محبتهات هستم ...

موریانه های چوبی جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 05:30 ق.ظ http://mooriyanehayechoobi.blogfa.com/

سلام دوست من
سالی سرشار از موفقیت و سلامتی رو برات آرزو دارم.
با تصمیم های عاقلانه.
شاد باشی.

ممنونتم آقای رومانی عزیز ... برای شما به همچنین ... آرزوی موفقیت روزافزونتون رو دارم ...

فروردینی جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 05:25 ب.ظ

ان شاالله سال خوب و شروع خوبی داشته باشی.
سال نو مبارکت باشه.

ممنون محبتتونم خانم فروردینی عزیز ... سال نو بر شما و خانواده محترمتون هم مبارک باشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد