درختهای نقاش

یک مطلب جالب: درختهای نقاش

نظرات 1 + ارسال نظر
فروردینی یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 07:06 ب.ظ

سلااااااااااااااامی گرم به طوطی بانوی عزیزم
چقدر دلم برات تنگ شده خانم! واقعا می گم. الان یک ساعتیه که دارم مطالب جدیدت رو می خونم. این همه واقعه جدید و من این همه عقب موندم؟
چطوری خانم؟
تبریک، تبریک و تبریک!
اخ! داری مادر می‌شی؟

چقدر خوندن مطالبت ارامش بخشه برام!
خیلی خوشحال شدم و نمی‌دونم چی و از از کجا بنویسم.
هل شدم حسابی.
برات دعا می‌کنم.

سلا ممممممممممم خانم فروردینی عزیز ... قربانتون برم منم دلم تنگ شده بود براتون ... امیدوارم در کنار همسر و بچه های گلتون خوب و خوش باشید ... مرسی از اینکه یادم هستید و به اینجا همچنان سر می زنید ..و ممنون از تبریکات گرمتون ...
خیلی لطف دارید به من و نوشته هام ... آخی ! قربانتون برم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد