چهارشنبه سوری ...

یادمه از زمانی که مدرسه می رفتم چهارشنبه سوری که می شد بچه ها و دوستانم مدام از من سوال می کردند که شنیدیم چهارشنبه سوری مال زرتشتیاست. من اون موقع ها خیلی حالیم نبود چی به چیه و جواب خیلی روشنی نداشتم بدم ...

اما حالا کاملا متوجه شدم جریان از چه قراره چه بخشی از این مراسم مال ایرانی ها بوده و چیش نبوده ... توجهتون رو جلب می کنم به این لینک ...

امروز دوباره برمی گردم خونه خودم ... راستش به خاطر حال و روزگار ریسکیم که فعالیت برام ممنوعه نتونستم خونه تکونی کنم ... هیچ وقت فکرش رو نمی کردم که سال اول عروسیم و اولین عیدش بخوام تو خونه کثیف به سر ببرم ... مردها هم که همشون در این زمینه مشترکند ... تا می گی خونه تکونی می گن: --- بابا ااااااا ... ولش کن ن ن ن  ... خوبشه ه ه ه  ... تمیزه ه ه ه ... بی خودی وسواس داری ... چشه مگه خونه به این تمیزی!!!!!! --- گمون کنم اینو می گن تا از کار شونه خالی کنن ... خلاصه امروز دارم می رم به هر قیمتی شده شوهرمو بگیرم به کار ... چه خوشش بیاد ... چه نیاد ... ولی خوب دلم هم براش می سوزه ... این چند وقت خیلی کار و فعالیت داشته و الان نیاز به استراحت داره ... چه می شه کرد؟ ... کارگر آشنا هم سراغ نداریم صدا کنیم ...

نظرات 1 + ارسال نظر
ع.خ سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 10:58 ق.ظ http://www.jump.blogsky.com

سلام منو یادتون میاد ؟حسن حساس!...ع...wxyz.blogsky... فیلتر شدم....یادمه شمام تعطیل کردی و از کارت اومدی بیرون...مبارک باشه عروس شدین...منم یک مهر داماد شدم...خنده داره الان بلاگ قدیممو میخوندم دیدم هر دو مجرد بودیم...غصان...خام....:-) تبریک عرض میکنم به هردومون

سلام علیکم .. . آها آره یادم اومد ... از روی اسم وبلاگتون شناختمتون ... ببخشید وبلاگ فیلتریها رو اشتباهی پاک کردم ... عقلم نرسید اینها فیلتر شدند ... گفتم مشکل فنیه پاک کردم ... فیلتر شکن هم ندارم ... آخرشم ... خیلی ممنون از تبریکهاتون ... منم صمیمانه داماد شدنتون رو بهتون تبریک می گم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد