گل پسر ...

بالاخره جنسیت بچه ما هم مشخص شد ... از بس که بهم فشار اوردند و سوال کردند بچه ات چیه رفتم سونوگرافی ... مادرم ... عمه ام ... خودشون رو هلاک کردند ... کار به جایی رسیده بود که هر مغازه ای می رفتم خرید تا منو می دیدند باردارم می پرسیدند بچه تون چیه؟ ... شوهرم نمی خواست بیاد ... خیلی دلش دختر می خواست ... چون مادر نداشته همینطور خواهر و خودشون چهار تا پسرند ... این بود که فقر جنسیت زن رو تو زندگیش زیاد داشته ... دلم براش سوخت وقتی باب میلش درنیومد ... می دونستم پسره ... همه می دونستند ... به خاطر شکل و شمایل شکمم ... پنجشنبه که منو به مناسبت تولدم شام برده بود بیرون سعی کردم به نوعی بهش بفهمونم که خوش خیال نباشه و بچه پسره ... هی داشت موقع شام نطق می کرد که عاشق اینه که دختر داشته باشه و این صحبتها ... دلم کلی براش سوخت  ... شنبه هم به زور بردمش سونو تا با چشمای خودش ببینه ... عضو مردانه بچه مون اینقدر پر پر و پیمون بود که تا زانوهاش رسیده بود اما با این حساب شوهرم خودشو به ندیدن زده بود حسابی ... هی بهش می گم دیدی که اونجاشو ... می گه نه ندیدم ... می گم خوب حالا ندیدی حداقل شنیدی که دکتر گفت پسره ... یواش سر تکون می ده ... دلم براش کباب شد ... اما خوب بعدش خودش رو زد به خوشحالی که  آره ... مردم چند تا دختر دارند آرزوی پسر می کنند نمی شه ... سالم باشه نعمتیه ... خوب حالا پسر رو می تونم با خیال راحت می تونم ولش کنم و از شش سالگی هم بفرستمش شبانه روزی ... هر وقت اینو می گه غمم می گیره ... دیگه ببینیم چه خواهد شد ... اما خدائیش بچه سالم باشه دیگه هیچی هیچی مهم نیست ...


اینهم بچه مون در حال شصت نشون دادن:

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 خرداد 1390 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام عزیزم
مدتی از وبلاگ و وبلاگ نویسی دور شدم و تو بهانه ام شدی دوباره هم بنویسم و هم همه ی پستهای قبلی ات رو بخونم
کارهای نقاشی ات فوق العتده است...هنوز بارها می بینمشون و لذت می برم...آفرین واقعا افرین
برای بچه هم کلی ذوق کردم که خودت می دونی
راست می گی دعا کنید سالم و سرحال و بعد از اون که دنیا اومد خوش اقبال باشه این از همه چی مهمتره...حالا می بینی که به مرور برای همسرت هم پسر و دخت بودن حل می شه
کلی آرزوی خوب می کنم براتون
مواظب خودتون باش
می بوسمت عزیزم

ندا جان ممنون از اینکه اینجا اومدی ... و برام نوشتی ... قربانت برم ... منهم براتون آرزوی بهترینها رو دارم ... می بوسمت ...

ندا سه‌شنبه 24 خرداد 1390 ساعت 01:36 ب.ظ http://nedayekhoda.blogfa.com/

یادم رفت تو نظر قبلی خودمو معرفی کنم...از بس هول شدم
ببخش عزیزم
اون ژیغام هم از منه...ندا

خواهش می کنم عزیزم ... مرسی ...
راستی ژیغام چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد