تکرار ... تکرار ... تکرار

روزها سپری می شن و من درگیر یک سری کارهای روتین و تکراریم که همیشه تو زندگیم ازشون بیزار بودم و به خاطر اینها دلم نمی خواست ازدواج کنم ... خودم رو کاملا وقف دو نفر کردم ... شوهر و بچه ... و به عبارت بهتر بچه و شوهر ... هر روز صبح رسیدگی به بچه، تدارک صبحانه، شستن ظروف و تدارک ناهار ، خواب ظهرگاهی، رسیدگی به بچه، نظافت و تدارک شام ... اینه زندگی هر روز من ... کاش شوهرم به غذای فریزری و یا آماده و یا یکروزه رضایت می داد ... هر روز غذای تازه می خواد تازه اونهم نه هر غذایی ... غذاهای هندی و چینی ...  دلم برای غذاهای ایرانی لک زده ...

دنبال راه فراریم از این وضعیت ... اما فعلا که راهی پیدا نکردم ... دلم هم نمی خواد مرگ راه فرار باشه ... این روزها خیلی به مرگ فکر می کنم ... از وقتی جواب تستم بدخیم اومده ناخودآگاه با اینکه روحیه ام خوبه اما خوب بالاخره اتوماتیک وار آدم بیشتر به مرگ خودشو نزدیک می بینه ... دوباره تست دادم ... ببینم چی جواب می آد ...

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلا دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 08:50 ق.ظ http://koodakesabz.persianblog.ir/

عزیزم حس ناخوشایندی که داری مطرح نکن به جاش از بچه دوست داشتنی ات بخواه که مهرش رو بهت نشون بده. درباره چیزای ناخوشایند صحبت نکن. حتی اگر هست تو دربارش صحبت نکن.
این چیزای روتین هم برای همه هست بعد از یه مدتی خوب میشه. بذار پسرت عشقش رو نشونتون بده. هر روز بهش نگو لفلکی و دلت براش نسوزه. اون هم حق انتخاب داشته و شما رو انتخاب کرده و اجازه داده که شما از طریق اون با خدا رابطه داشته باشین.
دلت برای خودت هم نسوزه. چون خیلی زود میگذره. فقط سعی کن الان کارهایی بکنی که حس بهتری بهت میدن. حتی اگه یکی از اون کارا این باشه که غذا بپزی و از بیرون یه غذایی بگیری یا اینکه غذای دلخواهت رو درست کنی و به همسرت هم بگی که امروز برای خاطر خودت این غذا رو درست کردی. خلاصه به جای اینکه تو خودت فرو بری و غصه بخوری. به اطرافت به طبیعت به مورچه ها به همه چی با دقت نگاه کن و از خودت بپرس الان از چه چیز اینی که میبینم میتونم لذت ببرم.
با خودت و مخصوصا با پسرت مهربون باش. اون باری برای تو نیست. اومده که همراهی باشه برای قلبت. پس بهش این اجازه رو بده.
Take care darling!

نظر خوبی دادی ... که در مورد حس های ناخوشایند نباید صحبت کرد ... اما خوب نمی دونم اگر هم صحبت نشه و در درونم بریزم چه خواهد شد ... چون من کسی برای درد و دل ندارم جز اینجا ... اما خوب راسته که کسی از شنیدن و دیدن چیزهای ناخوشایند خوشش نمی آد و هر کسی برای خودش به اندازه کافی داره ...
اینقدر نظرتو در کل دوست دارم که می خوام قاب بگیرم ... جدی می گم ... خیلی خوب گفتی عزیزم ...

م.ص. سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام
زندگی همینه اما میشه بهتر استفاده کرد یه راه اینه که بیشتر به اجتماع برو چون از ادما چیزای میشه یاد گرفت البته طبعیتم خوبه در هر صورت تست کن ببین روحیه ات با کدوم سازگاره من آرزوی خوشبختی و سلامت دارم. بدخیم چی!!!! شما آدم با روحیه ای هستی.

خوشحالم کردی برام نظر دادی ... مرسی از نظرات خوبت ... راست می گی آدما و طبیعت ... قربانت ...

فروردینی یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 09:59 ق.ظ

نگرانت شدم. حالت خوبه؟

سلام خانم فروردینی عزیز ... فعلا که خوب خوبم ... تا بعد از عید که دوباره آزمایش باید بدم ببینم چه خواهد شد ... مرسی از اینکه جویای احوالم هستید ... قربان محبتتون ...

حنا یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام تیریتی عزیزم....خوبی؟ سلامتی؟ شادو گوگولی چطوره؟...چه عکس باحالیه اونکه خوابیده سره جاش ....بمیرم بچه چه مظلوم خوابیده.......خوبی؟ قضیه بد خیم چیه؟ نگران شدم.....انشالا که ایراد از ازمایشه و ایشالا که به خیر بگذره.....من برگشتم ...هر موقع وقت داشت یبگو با هم یه گپ بزنیم........مواظبه خودت باش...دوست دارم ...خوش باشی...و سلامت

مرسی حنا جان خوبم ... دیگه به چیزی فکر نمی کنم ... نه بدخیم و نه چیز دیگه ای ... هر چه باداباد ... تو هم مواظب خودت و خانواده خوبت باش ... خوب باشی عزیزم ...

parisa دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 12:45 ق.ظ

triti jan parisa hastam .weblog to ro didam .ghadame noresideh mobarak.kheyli khoshhal shodam.vali akharin neveshtato ke didam negaran shodam.hame chi roberahe?omidvaram khub bashi.mibsamet

سلام به پریسای نازنینم ... خیلی خیلی خوشحالم کردی برام نظر گذاشتی ... منم به تو تبریک می گم ... از ندا شنیدم که بچه دار شدی ... منم برای تو کلی خوشحال شدم ... بابت بابا هم خیلی تسلیت می گم ... خیلی زیاد ...
دیگه فعلا یه تست خوب نیومده و یکی خوب اومده باز باید تست بدم ... مرسی عزیزم .... خیلی خیلی قربانت ... بازم برام پیغام بگذار ... اگر شد می آم فیس بوک می بینمت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد