...

یادم نیست ضرب المثل کجایی بود که می گفت:

تا دلتون می خواد راجع به هر موضوعی می تونید فکر کنید، اما تا می تونید راجع بهش صحبت نکنید و و به هیچ عنوان ننویسیدش ... (منظور دردسرساز شدن هست)،

حالا من هم اینجا کلی چیز میز نوشته بودم و درد و دل نموده بودم ... که یاد این ضرب المثل افتادم که نباید مکتوبش کنم این بود که برخلاف میلم حذفش کردم ...

هیچ چیز در این دنیا بدتر از بلاتکلیفی نیست ... دعا می کنم هیچ کس تو زندگیش بلاتکلیف نمونه ...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سوسن چهارشنبه 7 فروردین 1387 ساعت 11:26 ب.ظ http://soosan.blogfa.com/

سلام عزیزم
ممنونم از لطفت.
سال نو بر شما هم مبارک باشه.
امیدوارم همیشه خوش و سلامت باشی.

مرسی عزیزم از محبتت ... شما هم خوش و سلامت باشی سوسن جان !

دلارام پنج‌شنبه 8 فروردین 1387 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.dellarramm.blogfa.com/

سلام تیریتی عزیز.

امیدوارم که تک تک لحظه های عید خوش بهت بگذره و یه عالمه استراحت کرده باشی تا به الان.
راست میگی بلاتکلیفی خیلی بده.
این ضرب المثل هم جالب بود یعنی تا حالا نشنیده بودمش.

مرسی عزیزم ... آره کلی استراحت کردم ... تمام کم خوابیهای کل سال رو جبران نمودم ... روزی گمونم ۱۳-۱۴ ساعت خواب باشم ... ولی خوب تعطیلات کمی کسل کننده شده برام چون خونه ایم بدون برنامه ی خاصی ... فکر و خیالات هم که قاطیش شده دیگه بدتر ...

مرجان پنج‌شنبه 8 فروردین 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام طوطی جونم

عیدت مبارک ..... همیشه شاد و سلامت باشی

اتفاقا منم از بلاتکلیفی متنفرم و همیشه واسه خودم برنامه میریزم و خودمو با چیزی سرگرم میکنم

فدای تو

عزیزم مرجان خانم! تو هم شاد و سلامت باشی ... که هستی خدا را شکر! راستش منظورم از بلاتکلیفی بیکار بودن نیست ... اینه که در یک موضوعی تو زندگیت تکلیفت مشخص نباشه ... سرکار باشی و یه چیزهایی شبیه به این ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد