۳۰

فردا رسماً، علناً و قانوناً سی ساله می شم … نمی دونم چی بگم؟ امروز مدام تو آینه اتوبوس خودمو نگاه می کردم هی تو دلم می گفتم: "یعنی بهم می آد سی ساله باشم؟ چقدر بد!!! آره بهم می آد … آره انگاری جا افتاده شدم … چطور می شه که آدم یکدفعه صورتش بدون برداشتن چروک جاافتاده می شه؟؟؟ چطوری شده؟؟؟؟ الان یکی منو ببینه یعنی تو دلش می گه این سی ساله ست … ؟؟؟ "

تو خونه این عدد یک ابزاری شده … برای مثال زدنها … برای حرفهای عجیب و غریب  …. برای نگاههای عجیب و غریب و … باورم نمی شه … یعنی با دهه بیست زندگیم باید خداحافظی کنم؟ خیلی سخته … امیدوارم تو دهه سی به آرزوهام برسم … مفید مفید مفید باشم …

 

همیشه دوست داشتم و دارم که در این روز فراموش بشم … هر چه بیشتر فراموش بشم و کسی تولدم رو یادش نباشه احساس بهتری دارم … نمی دونم این دیگه چه مدلشه؟ باید برم ریشه یابی کنم ببینم مشکل از کجاست ... ؟؟؟

نظرات 9 + ارسال نظر
انارام یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 09:16 ب.ظ

اجازه خانم... اینجا رو چه جوری می شه خوند؟... نوشته هاتون چرا گم شدن توی رنگ زمینه؟... خانم اجازه!!!... اینجوری که باید چند وقت دیگه عینک ته استکانی بزنیم:)
تولدت مبارک خانم خانم ها... می دونی اصلا باورم نمی شه... ولی می گن بهترین دهه عمر آدم... همین دهه است... بی خیال نگاه بقیه هم باش... این نگاه ها تموم نشدنیه... حالا چه دهه سوم باشی چه دهه اول...
تولد مبارک!!! کیک تولد هم یادت نره... من که کیک می خوام:)

زمینه طوسیه ... گمونم سرعت اینترنتت پایین باشه که زمینه طوسی دانلود نمیشه و نوشته ها همرنگ زمینه دیده می شه ... عجب؟؟؟ حالا چه کنیم ؟؟؟!!!! اگر باز این مشکل برات تکرار شد بهم یک خبری بده یه فکری به حالش بکنم ...
ممنون خانمی از تبریکت ...
جدی بهترین دهه است ۳۰؟ منم باورم نمی شه ... ولی شاید راست بگن ... کیک ... آخی کاش می شد کیک هم مهمونت کنم ... چطوری؟

امیر یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 09:22 ب.ظ http://ketabha.blogsky.com

حتما" مشکل خیلی خیلی بزرگن رو ریشه یابی کن!!!

ممنون از حضورتون ... بار اوله گمونم ... وبلاگ جالبی دارید ... مفیده کلی ... !!!

فروردینی یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 09:34 ب.ظ


تولدت مبارک!
خردادی‌ها آنسانهای جذابی هستن مخصوصا زنها. دوست خیلی صمیمی من هم خردادی. گرچه خیلی تنوع طلبه اما خیلی خیلی جذابه.
اصلا به این مسائل توجه نکن. بی‌خیال. اینها مراحلیه که هر انسانی اگه خدا بخواد باید واردش بشه. حالا هر کی هر چی می‌خواد فکر کنه. تو هم فکرهای خوب خودت رو بکن.
از صمیم قلب آرزوی سال خوب و موفقی برات دارم.

ممنونم خانم فرودینی عزیز!
یه چیزی بگم؟ منم گمان می کنم خردادیها جذابند ...
باشه چشم ... حتما ... !!!

نسترن دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 12:37 ق.ظ http://anarenoghreie.blogfa.com

یعنی نگم تولدتو ن مبارک؟
نه نمیشه
تولدتون مبارررررررک
امیدوارم در سن سی سالگی به تمام اهداف و آرزوهاتون برسید
تولدتون مبارررررررک

لبخند ...
مرسی عزیزم ...
امیدوارم تو هم به همه اهدافت برسی ... هر چه زودتر ...
بازم ممنون از بابت تبریکت ...

مهتاب دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.dotiraz1.blogfa.com

سلام
امروزت مبارک امروز روز تو پس مبارکه روز مادر شدن مامانت هم مبارک
تولدت رو تبریک نگفتم که احساس بهتری داشته باشی
بیستم خرداد مبارک
این دهه از زندگیت یعنی برداشت تجرباه ای دهه قبل یعنی رسیدن به آرزوهات یعنی چشیدن و بلعیدن کامل خوشبختی
دوستت دارم از روزت لذت ببر یه چلو کبابی دبش هم برو یه بستنی قیفی ده رنگ هم خودتو مهمون کن یه عالمه کتاب هم واسه خودت بخر و یه عالمه شمع و.....آخه امروز روز تو اا
(اینا یه پیشنهاد بودا ببخشید)

لبخند ...
ممنون مهتاب جان ... خواهش می کنم ... خجالتم می دی ...
راست می گی تجربه خیلی کسب شده اما خوب درس عبرت نشده ...
به حرفت گوش دادم و سعی کردم با رفتن به موزه از روزم لذت ببرم ... اما نه با خوردن چیزهای خوشمزه ای که گفتی ... چون برام کمی مضرند و این چند روز پرخوری زیاد کردم ... کتاب ولی چرا خریدم ... شمع ولی نه نخریدم ... به جاش مادرم برام چراغ روغنی روشن کرد ..
بازت ممنونم ...

ندا دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 10:20 ق.ظ http://nedayekhoda.persianblog.ir

سلام تیری تی جون...هزار بار تولدت مبارک
من با وجود این آلزایمر شدیدی که بعد از دو تا بیهوشی کشیدم نمی دونم چرا تولدت یادم بود..ولی به هر حال تولدت مبارک....برات همه ی آرزوهای خوبو می خوام...
منم که تازه وارد سی سالگی شدم ...اولش اونطوری حالم گرفته شد ولی امیدوارم برای تو پر از خوبی های زندگی باشه....شادی و تندرستی ...پول و .....هر چی خوبی و آرامشه...

سلام ندا جان ... هزار بار ازت ممنونم ...
... خدا نکنه آلزایمر کدومه دختر ... ؟
لطف داری ممنونم ازت ... جدی؟ تو هم دچار حال گرفتگی شدی ... ؟ عجب ... مرسی از آرزوهای خوبی که برام کردی ... منم همه همینها رو برات آرزومندم ... بازم ممنونم ...

تی تی دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 02:22 ب.ظ http://titikhanoomi.persianblog.ir

سی سالگی یه سال بحرانی برای خانومهاست...کتابهایی مثل زن سی ساله از بالزاک نشون دهنده این بحران هستن.
امیدوارم که برای تو این بحران به سوی کمال باشه

جدی؟ آره منم دچار بحران شدم ... انشااله روزهای خوبی برای همه مون باشه و در هر سنی که هستیم ... ممنون از حضورتون سبزتون ...

دلارام دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 07:11 ب.ظ http://dellarramm.blogfa.com/

به به !!!! طوطی بانوی عزیز... تولدت مبارک خانوم خانوما....

زیاد به سن و اعداد و ارفام توجه نکن و فقط سعی کن از زندگیت لذت ببری و وقتایی رو که داری...
راستش منم از اینکه زمان هی زود تموم میشه و سنم میره بالا اصلا خوشم نمیادا ولی عیبی نداره گذر زمانه و برای همه هست!

بازم تولدت رو تبریک میگم و برات بهترینا رو آرزو میکنم و امیدوارم که هر چیزی رو که دوست داری در امسال حتما حتما بهش برسی...

نقاشیات هم بینهایت قشنگن.. ولی خودمونیما هیچ کدوم شبیه همیدگه نزاشتی ٬ پس به همین دلیل نمیشه فهمید که طوطی بانوی ما قیافه اش چه مدلیه!!!

خوش بگذره بهت...

مرسی دلارام جان ! شرمنده ام می کنی ...
راست می گی به ارقام نباید توجه کرد ... چشم سعی می کنم ...
انشااله تو هم به همه آرزوهات برسی ... ممنونم ازت ...
نقاشیها آره خودنگاره هام اصلا شبیه خودم در نمی آن ... به نظر خودم خیلی سخت هستم برای کشیدن ... و هیچوقت نتونستم خودمو شبیه در بیارم ..
بازم ازت ممنونم ...

کاغذ کاربن دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 08:24 ب.ظ http://carboncopy.blogfa.com

عجب! تولدت مبارک! قرار نشد سنت شکنی کنی و خودتو لو بدی! پس شمام متولد خردادی مث من!
طرح هایی از مکتب "موزیک گرافیک" در شبکه "ام.تی.وی".

راست می گی لو دادم ... شاید لو نمی دادم بهتر بود ... ممنونم ازتون!
شما هم خردادی هستید به سلامتی ... خوشحالم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد