خلاصه ای از خودم

سلام شبتون به خیر-
بالاخره بعد از مدتهای مدیدی وب لاگم رو درست کردم.
این یک آرزوی دیرینه بود که به دلائلی ساختشو به تعویق می انداختم.
بالاخره در یک لحظه همت کردم.
شاید بهتر باشه کمی خودمو معرفی کنم.
29 سالمه (شناسنامه ای) اما همیشه احساس می کنم خیلی کمتر از سنم هستم و همه هم بهم می گن و سنم رو باور نمی کنند. خودم هم باورم نمی شه که اینقدر زود زمان می گذره و واقعا برام این گذر سریعش ناراحت کننده است. دوست دارم حرفهام و تجربیاتم و اون مطالبی که هر روز یاد می گیرم رو براتون بگذارم. معتقدم هر شخصی در هر سنی می تونه تجربیاتی داشته باشه که برای دیگران مفید باشه- لازم نیست همه همه چیز رو خودشون شخصا تجربه کنند چون وقت کمه پس بهتره از تجربیات وآموخته های هم استفاده کنیم.
دوست دارم کتابهای خوبی که مطالعه می کنم رو معرفی کنم.
روشهای آموزشی جدیدی که یاد می گیرم و جملات مهم و سازنده در زندگی و خیلی مطالب دیگه.
حتی نقاشی ها و طراحیهامو بگذارم.
البته یک مشکل عمده من در زندگیم اینه که به زمینه های خیلی خیلی زیادی علاقه دارم که این تعدد علاقه و هدف باعث شده که واقعا زمان کم بیارم. از هیچ کدوم هم نمی تونم بگذرم. همشون برام یک میزان اهمیت دارند و می تونم بگم پراهمیت ترین مسئله برام حیوانات هستند و بعد هنر به خصوص هنرهای تجسمی و باز در اون بین نقاشی و طراحی.
در حال حاضر شاغل هستم- کارم رو دوست دارم چون مدیریتش دست خودمه.
فارغ التحصیل آمارم (کارشناسی) و البته برای ارشد هنر اقدام کردم. باشه گمونم کافی باشه- تا بعد ... بهترین ها رو برای همه آرزومندم.
شاد باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد