ماهیهای عید

امروز صبح کلی خوشحال بودم که بالاخره ماهیهای عیدمون رو بعد از 5 ماه می برم جایی رهاشون می کنم اما از شانسم هیچ حوضی نیافتم- حوضها یا آب نداشتند و یا خراب شده بودند برای بازسازی- خلاصه ... مجبور شدم ماهیهای فلک زده رو با خودم ببرم محل کارم و در طشت نگهشون دارم تا ببینم بعدا می تونم کجا رهاشون کنم؟ کل روز سرم بهشون گرم بود- هیچ وقت با ماهی بازی نکرده بودم- دیدم نه اونها هم می تونند بازیگوش باشند و با آدم و انگشتمون بازی کنند.
دیگه سایت انجمن رو آپ دیت کردم – خیلی وقتمو گرفت وهنوز کلی جای کار داره- رئیسمون هم که با خانواده (خانم بچه ها) رفته مسافرت و خوب خبری ازش نیست . دیگه ... این از اوضاع و احوال ما ... منتظر تعطیلات پایان هفته ام برای تجدید قوا و اینکه میتو (طوطیمو) ببرم حموم .
نظرات 2 + ارسال نظر
تینا دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 08:32 ق.ظ http://redlife.blogsky.com/

ماهی عیدتون همچنان زندهست؟؟؟!!!
مرسی که به وبلاگم سر زدی.جایی که من عکس می گذارم یه کمی سخته ..ولی تحقیق کنین حتما یه سایت راحتر هم پیدا میشه..

یاس ارغوانی دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 01:31 ب.ظ

خوب خوشحال شدم از اینکه وبلاگتو دیدم ولی باید سعی کنی... باید سعی کنی مطالب رو روزانه آژ دیت نکنی چون اینجوری مطالب مهمتری رو می تونی تو وب لاگت بذاری.
موفق باشی.
یاس ارغوانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد