تحول


باید تحول رو در خودمون بخواهیم. با تمام وجود بخواهیم تغییر کنم. تغییر مثبت و عادتهای منفی رو کنار بگذاریم. اگر کسی نصیحتی می کنه و یا راهکاری در مورد بهتر شدنمون داره بهتره که کمی روش فکر کنیم و به کار بگیریمش. نباید گفت من همینی که هستم هستم. درسته تا حدی هر آدمی همینی هست که هست اما بقیه اش چی ؟ نباید بهتر شد؟ آیا نباید رشد کرد؟
برای بهتر شدن اولین اقدامش به نظرم با تمام وجود خواستنه و بعد برنامه ریزی کتبی (حتما کتبی) برای رسیدن به اون چه که زندگی ما و اطرافیان و دنیامون رو بهتر می کنه و بعد طراحی هر روز و عمل به اونچه که نوشتیم.

دو سه جمله خوب امروز از رادیو شنیدم:

* ماها نباید خودمون رو با جایز الخطا بودن گول بزنیم. ما ممکن الخطا هستیم نه جایز الخطا.

* همیشه فکر می کردم انسان موفق کسی هست که هرگز اشتباه نمی کنه، اما دور و برم رو که نگاه می کنم انسانهای موفقی رو می بینم که اشتباه می کنند، اما فرق اون ها با بقیه اینه که اونها هیچ اشتباهی رو دوبار تکرار نمی کنند.

ای همه کاش همه من جمله من اینچنین بودیم.
نظرات 2 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 11:17 ق.ظ

روز بخیر . حرفهای جالبی توی وبلاگت نوشتی. سعی می کنم هر روز نوشته هات رو بخونم مخصوصاْ اگرراجع به من هم نوشته باشی. آرزو می کنم که همواره خوب وخوش باشی .

دلارام یکشنبه 18 شهریور 1386 ساعت 01:51 ب.ظ http://dellarramm.blogfa.com/

سلام ...

اومدم که بهت سر بزنم دیدم که رنگ مورد علاقه منو گذاشتی!

روز خوبی داشته باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد