ویندوشاپینگ، سیم کارت، شروع از خود

امروز دوباره رفتم گردش برای خودم. اینبار ویندو شاپینگ به اصطلاح. البته به قصد خرید رفته بودم اما از اونجایی که کمی مشکل پسندم این بود که چیزی نخریدم. اما خوب از دیدن اینهمه اجناس زیبا و رنگارنگ واقعا لذت بردم. خانمها یک مقدار اینچنینند. خرید و همینطور خوردن شیرینی و شکلات حس خاصی بهشون می ده. طبیعتشون طوری هست که نیاز به محبت بیشتری دارند و وقتی این محبت رو از جایی دریافت نکنند شروع می کنند خودشون به خودشون محبت کردن. از چه طریق؟ از طریق خوردن (به ویژه شکلات و شیرینی) و خرید لوازم مختلف برای خودشون. متاسفانه به همین خاطر به عنوان موجودات مفتخور و ولخرج شناخته می شن و بیشتر می تونم بگم از طرف مردها و شوهرهاشون چنین اتهامی بهشون زده می شه !!! اما به نظرم اینها همه ریشه داره باید به دنبال ریشه ها بود و درمانش.
...
خوب بهتره مواظب سیم کارتهاتون باشید چون آمار سیمکارت سوزی ظاهرا بالا رفته. دلایل مختلفی داره. مثلا مجاورت در جوار تلویزیون و کامپیوتر و یا منبع گرمایی، زمین خوردن و ... و ضمنا تدریجی هست این سوختن.
...
امروز از شخصی حرفی شنیدم که واقعا با تمام وجود منهم بهش معتقدم. ما همش می گیم اوضاع اینطور و اونطور اما هیچ کسی خودش درست رفتار نمی کنه و فقط توقع از بالاست و از دیگران. چه خوبه که هر کسی خودش خوب باشه اگر چنین باشه خیلی مسائل درست خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد