سفر به ماسوله

فردا به ماسوله خواهم رفت. باز دوباره جای دوستان خالی! البته گمونم سفر یکروزه به اونجا خسته کننده باشه اما از طرفی هم چون همه جوونیم شاید تو اتوبوس کلی شلوغ بازی دربیاریم و خستگی سفر رو متوجه نشیم. تا حالا هر چی تور می رفتم خانوادگی بودند. اونها هم خوب بودند و باعث شدند تا من الان از هر گروه سنی دوستی داشته باشم اما خوب تور فردا همه 15 تا 35 سال هستیم و حالش بیشتره.
دارم تو اینترنت در مورد ماسوله تحقیق می کنم تا با اطلاعات قبلی برم. هر وقت جایی رو همینطوری رفتم خیلی استفاده نبردم. درسته که لیدر توضیحات رو می ده اما توضیحاتشون اکثرا ناقص و حتی دیدم غلطه و آدم خودش باید از قبل همه چیز رو در مورد مکان مورد بازدید و سیاحت بدونه.
...
برای امروز کلی برنامه ریزی کرده بودم. پنجشنبه جمعه ها که خونه ام واقعا لذت می برم اما هر چی برنامه می گذارم بیخوده چون کل روز به سه چیز می گذره: نظافت، خوردن و خوابیدن و یا رسیدگی به میتو (طوطیم). خیلی هنر کنم ورزش هم می کنم و یا پای کامپیوترم . این کامپیوتر هم خوب چیزی است و هم بد. خیلی اعتیاد آوره و آدم همش می خواد بشینه پاش. اگر هم تواینترنت نباشه همش می خواد عکسهای قدیمی خودش و دوستانش رو ببینه. منکه اینچنینم
نظرات 1 + ارسال نظر
دلارام پنج‌شنبه 25 مرداد 1386 ساعت 08:48 ب.ظ http://dellarramm.blogfa.com/

سلام

چه خوب مینویسی!
من همه بلاگتو خوندم و دیدم که خلاصه ولی در همون حال پر محتوا مینویسی.. سعی میکنم که همیشه بهت سر بزنم
میخواستم ببینم اگر عیبی نداره لینکت کنم؟ لطفا خبرشو بهم بده.

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد