تهی

از نظر احساسی خیلی تهی ام. این خلاء داره واقعا منو اذیت می کنه. یک حفره ای رو می بینم در اعماق وجودم. گمونم به خاطر تغییر فصل باشه و یا شاید به خاطر بازگشت از سفر. خیلی حس متغیری دارم. این متغیر بودن داره اذیتم می کنه. زمانی دوست داشتم تنهای تنها باشم اما الان به یک همدم واقعی نیاز دارم. جای خالی یک چیزی رو در زندگیم بدجور حس می کنم. کسی بتونه بال دیگه پرنده خوشبختی باشه. من یک بالم و بال دیگه ای هم لازمه که بتونیم با هم اون پرنده رو به سرمنزل برسونیم. حس بویاییم قوی شده. دارم بو می کشم خیلی چیزها رو، خیلی کسا رو،  اما اون شخص رو نمی یابم. اون زوج روحیم رو ... می ترسم ... از اینکه هیچ وقت نتونم پیداش کنم. اون گمشده ام رو ... نمی دونم شاید همین جاها در نزدیکیم باشه و یا شاید اون سر دنیا در کشوری دوردست! شاید هنوز متولد نشده باشه و یا شاید درگذشته باشه ... اگر این چنین باشه من چه کنم؟

نظرات 1 + ارسال نظر
عادله سه‌شنبه 20 شهریور 1386 ساعت 04:37 ب.ظ http://ruzmaregi.blogsky.com

شما هم به جفت روحی اعتقاد دارین؟ اگه آره نباید انتظار داشت که همیشه باهاش تو یه زمان زندگی کنید... با غیر از اونا هم می شه زندگی راحتی داشت... ولی روح بلند ژرواز نمی ذاره....
سعی می کنم به توصیه هات عمل کنم... ولی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد