سفر دوباره

فردا دوباره دارم می رم سفر. اینبار می رم آتشکده آذرگشسب واقع در آذربایجان غربی والبته دوباره غار کتله خور. گمونم سفر خوبی باشه. دوست دارم جاهای مذهبی که به دینم  و گذشتگانم مربوط می شه رو ببینم و با تمام وجود خودم رو در اون زمان ها حس کنم.

دوستام هم هستند. خوش خواهد گذشت. ولی خوب این چند وقت همش به سفر و خوشگذرانی گذشته و می ترسم از این همه این ور و اون ور رفتن. انگار که عادت ندارم. هر بار هر سفری که می رم دیگه کار کردن در این محیط کوچک و بسته که هیچ کس هم دور و اطرافم نیست برام سخت می شه. تا چند روز بدعادتم تا دوباره عادت کنم ووقتی به تنهایی عادت می کنم باز سفر دیگه ای و برنامه دسته جمعی دیگه ای پیش می اد.

شرح مفصلش رو برگشتم خواهم نوشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
دلارام شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 11:14 ب.ظ http://dellarramm.blogfa.com/

سلام

امیدوارم که همیشه خوش باشی ... خوبه که اینقدر وقت داری بری مسافرت و بهت خوش بگذره.
باهات موافقم که وقتی آدم از مسافرت میاد نمیتونه کاری بکنه تا دوباره به شرایط عادت کنه که البته برای من خیلی سخته!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد