یک روز خدا

پس فردا روز آماره. خوشبختانه کسی ما رو دعوت نکرده جایی بریم نمایشگاه و امن و امان خواهم بود. به جاش فردا باید برم در دادگاه بیمه شرکت کنم و در حقیقت دفاع کنم. خیلی از این کار بدم می آد اما مجبورم. انجمن به خاطر من کلی جریمه شده ... این بار دومه که می رم دفاع کنم و اونها هم البته تحویل نمی گیرند چون توقع دارند رئیسم بره. اما من همیشه حق به جانب حرف می زنم و سعی می کنم جلوشون رئیس مابانه باشم تا کمی باورشون بشه که منهم می تونم وکیل کسی باشم.

 

- اگر همواره تلاش کنید هیچوقت بدترین ها رخ نخواهد داد.

- جمله من خودم را دوست دارم! را بارها و بارها (حدود پنجاه دفعه در روز) تکرار کنید.

- اهدافی که نوشته نشده اند فقط آرزو و خیال هستند.

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهرخ دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 01:18 ق.ظ

به این کتب راز موفقیت زیاد ایمان ندارم.
طبیعت آدم ها خیلی متفاوته. البته بعد از تاثیر محیط.
کمبود اعتماد به نفس داری؟
با شغلی که تو داری بعیده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد