چقدر گوریل شدن کار سختیه!!!

چقدر گوریل شدن کار سختیه!!! این کلاسه تمریناتش هی داره برام سخت و سخت تر می شه- از طرفی اون مدتی که در کلاسم بهترین لحظات عمرمه- با بچه ها و در کنارشون خیلی احساس خوبی دارم. همه با هم جور شدیم و خیلی ناراحت کننده است که دو جلسه بیشتر به پایان کلاسش نمونده. به هر حال ... امروز به ماتمرین تخلیه خشم رو داده بود. خیلی سخت بودند ولی همه خوب از پسشون براومدند بجز من . هاج و واج ایستاده بودم و همه رو نگاه می کردم و متعجب از اینکه همه چقدر راحت رفتند تو حس ! همه دور ایستادیم - حلقه زدیم و با هم تمرینها رو انجام دادیم. اول تبر خیالی زدیم و هی .... هی .... گفتیم. صداها که بلند تر می شد تنم بیشتر می لرزید. من تبر هم نمی تونستم بزنم چه برسه به هی گفتنش... بعد نوبت نرنر بازی دراوردن و نق زدن شد مثل بچه ها ... و بعد نوبت گوریل شدن و به سینه کوفتن. باز این تمرینش بیشتر برام قابل اجرا بود ... در مجموع خیلی تمرینهای  اعصاب خورد کنی بودند و خانم معلم می گفت تو این تمرینها باید به جایی برید که حتی گریه تون بگیره. می گفت روزی ده دقیقه اینکار رو حتما باید بکنیم تا خشم سرکوب شده درونمون تخلیه بشه و آخرش بشینیم و ریلکسیشن کنیم. بچه ها خیلی خوب تو حس رفتند واقعا تحسینشون کردم... زوج کائناتی بدجنس من تمام مدت حواسش به من بود و بعد از کلاس بهم گفت که فکرت مشغوله بدجوری ... از مدل تمرین انجام دادنت معلومه اصلا قبول نداری این کارها رو ... وقتی اینجوری راجع به من نظر می ده حرصم می گیره. دلم می خواست بهش بگم چون می دونستم تو منو می پایی تمرینات رو انجام ندادم تا به حس درونیم پی نبری ...

 

خلاصه ... دستم به تلفن نمی ره بهش زنگ بزنم. کلی هی برنامه می چینم که مثلا یکبار بهش زنگ بزنم بده اون چند بار در این چندماه تماس گرفته اما دست خودم نیست - بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم فقط یک اس.ام.اس می تونم براش بنویسم. اونهم بعد از هزار بار اصلاح و ویرایش و تفکر اینکه چی بنویسم خوبه؟ معلوم نیست چمه؟‌ تمام بدبختی ام اینه که نمی دونم چمه؟‌دردم چیه واقعا؟ می دونم سرش به دوستان ... اش گرمه. روزی یکی دو تا؟ چمیدونم تعدادشون به چند تا می رسه؟ ولی می دونم از چه قماش دخترانی هستند. در دلش آرزو می کرد کاش کمی منهم مثل اونها می بودم. خیلی سعی کرد تغییرم بده اما نتونست. می دونم داره حرص می خوره. دلش می خواد ولی من یک دیوار سنگیم. یک دیوارم تا وقتیکه بدونم واقعا چه جایگاهی دارم؟

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد