عادتهای میلیون دلاری

چند وقت پیش کتاب عادتهای میلیون دلاری برایان تریسی رو خریده بودم ... تازگی تو راه شروع کردم به خوندمش ... اینقدر محوش می شم که کم می مونه از ایستگاهی که باید پیاده بشم جا بمونم ... فوق العاده است ... اگر تو زندگیتون امیدتون رو از دست دادید ... ناراضی هستید ... پیشرفتی در کارهاتون نمی بینید ... و از درآمدتون و از خیلی مسائل دیگه راضی نیستید و خلاصه اینکه اگر خواستار تحول اساسی در همه جنبه های زندگیتون هستید ...خوندن این کتاب و اصولا مابقی آثار برایان تریسی رو بهتون توصیه می کنم ... در من که خیلی خیلی اثرگذاره ... و  مدام به خودم می گم چرا زودتر به این مسائل پی نبرده بودم ...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ع شنبه 22 دی 1386 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.wxyz.blogsky.com

خواستم بگم آدم خاصی هسسی...ندیده بودم اینطوری...جالبه....راسسی این بلایی که سر لوگوت آوردی از یه نقاش یه کم عجیبه...اون مماق واسه اون دختر...ای بابا....خواسم نظرمو بدم...در انتها الهی من بمیرم واسه همه مادرا که اینطوری نشن:-(...اگه رفتم حرم واسه مامانت دعا میکنم.البته...اگه تاثیر کرد واسه دماغ دختره تو لوگوتم بگو دعا کنم :-)

فروردینی شنبه 22 دی 1386 ساعت 10:59 ب.ظ http://farvardiny.blogsky.com/

سلام
ممنون از راهنماییت. برای تابستان که ایران بودم کتاب هفت عادت مردمان موثر رو به توصیه دوستم که اینجاست،گرفتم. تا الان نخوندمش. دوستم این کتاب رو به انگلیسی خونده بود و خیلی ازش تعریف می‌کرد. الان که تو این کتاب رو معرفی کردی، دلم می‌خواد بدونم آیا کتابی که اسمش رو نوشتم، خوندی و اگه خوندی نظرت در مورش چیه. راستش یک هل دادن لازم دارم. از نوع قوی...

دلازام یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 03:38 ق.ظ

سلام عزیزم

یکی دوبار برات پیغام نوشتم ولی مثل اینکه یه اشتباه پیش اومد و فرستاده نشد!

در مورد مامانت هم خیلی ناراحت شدم که اینطوری مریض شدن امیدوارم که زود زود مثل اول خوب و سلامت بشن و روحیه اش هم که بهتر بشه ...

خوش به حالت که میتونی برقصی باید بگم که من بی هنر اصلا بلد نبستم برقصم نه اینکه خجالتی باشما ولی بلد نیستم .. تو چی کار کردی یاد گرفتی؟


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد