شروع یک طرح جدید

یک طرح جدید شروع کردم ... با شروع هر کار جدید احساس تولدی دوباره میکنم ... هنوز البته کار زیاد داره ... برای اولین بار قصد دارم چند فیگوره کار کنم ... همیشه آدمهای طراحیهام تنهای تنها بودند ... دیگه نمی خوام تنها باشند ... فردا باید برم کاغذ بگیرم و ادامه اش بدم ببینم چی از آب در می آد ... ؟

 

جمله روز:

تلویزیون میتواند ابزاری بسیار مفید در اختیار شما و یا ارباب بسیار بدی باشد و این بستگی به آن دارد که شما چه برنامه هایی را انتخاب کنید و چگونه آن ها را تماشا کنید.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حنا یکشنبه 30 دی 1386 ساعت 12:56 ق.ظ http://ssseeetttaaarrreee.blogfa.com

سلام. قالبه نو مبارک..
دیدی گفتم تیریتی جان...طرح هات خیلی عوض شده...
همچنان شم نواز است ولی...عوض شده..
شهامت توش بیشتره ...جرات اش بیشتره..
خیلی خوبه..آفرین که برنامه ریزی میکنی و میتونی بهش عمل کنی...آفرین..
امیدوارم مادرت خوب بشه
امیدوارم...
خوش باشی

مهتاب یکشنبه 30 دی 1386 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.dotiraz1.blogfa.com

سسسسسسسسللللللللللللللللااااااامممممممممم باید به کسی که متحول شده قالب عوض کرده سبک عوض کرده یه سلام پر انرژی داد
یه عالمه تبریک
شادو پر انرژی باشی

مرسی مهتاب جان ......... سلللللللللللااااااااااااااا ممممممممممم مملو از انرژیتو دریافت کردم ... ازت ممنونم عزیزم ...

مه سا اسلامیه یکشنبه 30 دی 1386 ساعت 08:32 ب.ظ http://mahsatodd.blogfa.com/

سلام. از نظر لطفت ممنونم. کارهات یه جورهایی عجیب هستن اما من خیلی خوشم اومد. دست قوی داری.
واقعاً متأسفم که مادرت حالشون خوب نیست. از ته دل براشون دعا میکنم. راستی نمیدونم چیزی از عرفان حلقه شنیدی یا به این جور مسایل اعتقاد داری یانه. من دارم و نتیجه شو درمورد پدرم و خواهر شوهرم(با سرطان سینه نجات پیدا کرد) دیدم. اگر خواستی بیشتر بدونی من یکی دوتا لینک تو پیوند های روزانه م دارم . اگر خواستی که مادرت رو وارد حلقه ی شفا بکنی( با اجازه ی خودشون البته) خواهر من میتونه اینکارو براتون بکنه. بمن بگو انشاالله مادرت روز بروز حالشون بهتر میشه.

ممنون از نظرت در مورد کارها ... خوشحالم ...
مادرم خدا را شکر خیلی خیلی بهتره ... چهره اش یواش یواش داره بر می گرده سرجاش ... به خاطر دعاهای دوستان ... ممنونم ...
در مورد حلقه شفابخش خیلی دوست دارم بیشتر بدونم حتما به لینک هایی که گذاشتی سر خواهم زد ... ممنون از راهنماییت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد