پیشواز بهار

بهار در راهه ... و هنوز کلی بهش مونده ملت ریختند تو خیابون ... منم رفتم پیشواز و دستی به سر و روم کشیدم (البته خانم آرایشگر کشید!) خلاصه حس بهاری بودن بهم دست داده ... هر چند که متاسفانه اصلا از این حس خوشم نمی آد ... چون کلا با تغییرات میونه ای ندارم حتی اگر این تغییرات مثبت و اومدن بهار باشه ...

 

خونه تکونی رو هم با خونه تکونی کیفم شروع کردم ... چون خونه زندگی ندارم در نتیجه اکتفا می کنم به خونه تکونی کمد و میز تحریر و وسایل شخصی ... کیفم رو که ریختم بیرون وحشت زده شدم ... از بس خرت و پرت توش جمع شده بود ...

 

 

این گل رو هم تقدیم همه دوستان عزیزم و خوانندگان محترم می کنم ...

همیشه بهاری باشید ...

  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فروردینی سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 08:09 ب.ظ http://farvardiny.blogsky.com


حس قشنگیه وقتی خانم آرایشگر دستی به سر و رومون می‌کشه!

ممنون از گل زیبا و با طراوتت.

دلارام سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 08:23 ب.ظ http://dellarramm.blogfa.com/


خوبه خونه تکونی رو شروع کردی<.. ولی مگه کیفت چقدر بزرگه که این همه وسایل توش بود؟؟!
منم الانا این حس اینکه بهار داره نزدیک میشه اومده توم چون اینجا وفتی هوا آفتابیه انگار بهار داره میشه هوا ها به زنم به تخته رو به گرمی هست!!!
آرایشگاه رفتن مبارک باشه! من خیلی مدلی که ایرانی ها ابرو رو بر میدارن خوشم میاد واقعا بعضی آرایشگرا میدونن چه جوری بردارن ولی اینا خیلی خوب خراب ! میکنن البته از نظر من چون هیچ وقت مدلی که من میخوام رو در نتونستن بیارن؛!!

لیدا معتمد ( تصویرگر ) چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 07:47 ب.ظ http://lililala7.blogfa.com/

____♥♥♥_____♥♥♥_____ __♥_____♥_♥_____♥___ __♥______♥______♥___ ___♥___Happy___♥____ _____♥_______♥______ _______♥___♥________ _________♥__________ _______♥___♥________ _____♥Valentine♥____ ___♥____Day____♥____ __♥______♥______♥___ __♥_____♥_♥_____♥___ ____♥♥♥_____♥♥♥_____
مرسی از گل خوشگلت عزیزم که اینجا گذاشتی ....
به من دیگه سر نزدی ......
به هز حال ایشالله هر روز زندگیت مثل بهار زیبا باشه برات

مهتاب پنج‌شنبه 25 بهمن 1386 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.dotiraz1.blogfa.com

سلام
مثل اینکه سرت خیلی شلوغه ؟چون آپ نمی کنی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد