خودم ...

هر چی کتابهای برایان تریسی رو بیشتر می خونم بیشتر یه جورایی می شم ... بیشتر به خودم می آم ... و همین بیشتر ناراحتم می کنه ...

بگذریم ... با این اعصاب خط خطی   خط خطیهای از این بهتر نمی شه کشید.

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دلارام یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 11:44 ب.ظ http://dellarramm.blogfa.com/

سلام خانوم خانوما..

وای من هر چی از این لرزه نگاریای خوشکلت بگم کم گفتم ... خیلی با سلیقه رنگ میکنیشون.

خط خطی هات همونطور که گفتی گویای ذهنت هستن ولی اونا هم قشنگی خودشونو دارن.

کتاب چی برایان تریسی رو داری میخونی؟ آیا توصیه میکنیشون ؟

فروردینی دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 05:58 ق.ظ http://farvardiny.blogsky.com

من با دیدن بعضی فیلمها و خوندن کتابها خیلی به این حالت می‌رسم و بدتر از همه نگران بچه‌هام می‌شم!
اما بعد از همه این حالتها یک تصمیم خیلی خوبی در انسان به وجود می‌اد که عمل کردن بهش به انسان آرامش می‌ده.
دعا می‌کنم موفق باشی.

یاس ارغوانی دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 09:36 ق.ظ

سلام من از شما ژرسیدم که ارزش نقاشیهای معروف به چیه شونه. شما گفتید که به میزان انعکاس حالات و روحیات نقاش! درسته؟
اگه اینجوری باشه تو بهترین نقاشی!

دلارام دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 06:48 ب.ظ http://dellarramm.blogfa.com/

سلام خانومی ...
خوب هستی؟
چشم حتما کمی هم درس میخونم آخه الانا مثلا درگیر تز مسترزم هستم که خودش ماشاالله حکایتی داره برای خودش؛

راستش اولش میخواستم برم اسکاتلند ولی دیدم که تو آخرای تابستون یه جشنواره مانند اونجا هست که گفتم اون موقع برم که اونم ببینم آخه تعریفشو زیاد شنیدم ولی به این زودیا میخوام برم ویلز برای یه یا دوروز اگه کسی پیدا کنم که باهام بیاد!
بعدشم تو ۲ ماه دیگه برم سوییس !

راستی سرم از مسترزم خلوت شه حتما این لرزه نگاریهاتو امتحان میکنم و بعد از رنگ آمیزی میزارم اینجا که ببینی! چون خیلی خوشم اومده (نگی چه تقلید کار هستما!)

باشه پس با تعریفات از این کتابا منم سعی میکنم که حتما بخونمشون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد