چه کنم؟

مدتهای مدیدی بود موفق به انجام امور بانکی نمی شدم (چون از ایستادن در صف گریزانم) ... اما به خاطر یک اتفاقی بانک امروز کاملا خلوت بود و کلی با خوشحالی کارها رو انجام دادم ... یک بنده خدائی که کارمند شرکت صنایع چوب ... بود و شرکتشون درست در ساختمان بانک قرار داشت هوس خودکشی و یا بهتر بگم نمایش خودکشی(!) به سرش زده بود و نشسته بود لب پنجره که خودش رو پرتاب کنه ... خلاصه یه یک ساعتی ملت و آتش نشانی و امداد رسانی و اورژانس و پلیس و ملت و کارمندهای سایر ادارات و اداره خودشون رو سر کار گذاشت و اگر اشتباه نکنم و درست دیده باشم نیشش هم باز بود و کلی به ریش همه می خندید و بعد هم از خودکشی منصرف شد و (خدا را شکر!) صحیح و سلامت تشریف برد داخل ... به همین مناسب تو بانک پرنده پر نمی زد ...  اینهم از شانس خوب ما ... !!!

 

 

و اما اوضاع و احوال شخصیم!!! به طرز شگفتی نیروی تشخیص خوب و بد رو از دست دادم ... در هر جریانی ۵۰ درصد خوبیها رو می بینم و ۵۰ درصد هم بدیها رو که باعث هم وزن شدن کفه ها می شه و اینکه نتونم در اون امر تصمیمی بگیرم ... حالا هر امری می خواد باشه ... این مشکل رو از دیرباز دارم و حل نشده که نشده ... و این در حالیست که این روزها خیلی نیاز به تصمیم گیری های جدی دارم و موندم توش ... در همه امور زندگیم ...

 

چه کنم؟

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مرجان یکشنبه 12 اسفند 1386 ساعت 05:51 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام بر طوطی و میتوش :دی

واقعا میخواست خودکشی کنه یا محض خنده بود و اینا ؟ لابد اجاره خونه اش عقب افتاده همون دیگه از بی پولی :(

طوطی ؟ این نقاشیه هم انگاری کله اش مرده و تنه اش زنه :دی حامله اس نه ؟ :-> توی عکسه پایینی انگار فارغ شده و یه گودزیلا به دنیا آورده (نیشمولک)

قربونت برم
بوس

مهتاب یکشنبه 12 اسفند 1386 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.dotiraz1.blogfa.com

سلام
طفلک مرده شب عید خورده به پولی .
حتما تمام پول هاش خرج زن و بچه اش شده و خودش حتی یه جوراب هم نخریده خواسته این جوری توجه و ترحم ... به خودش جلب کنه کار جالبی کرده لااقل به نفع تری تی ما
تا زود به کارهاش به رسه و در عوض از این تصاویر زیبا خلق کنه

نسترن دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.anarenoghreie.blogfa.com/

نیشش هم باز بود ؟؟؟
واقعا؟؟؟؟؟!!!!
چه جالب

دلارام دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 01:25 ب.ظ http://dellarramm.blogfa.com/

سلام خوب هستی؟

جه بده که کسی انقدر از زندگیش سیر شده باشه که بخواد دست به خود کشی بزنه..
خوشحالم که دیگه تو صف وای نیاستادی ... جالبی مردم انگلیس اینه که هر چی میشه فورا برات یه صفی میبندن که بیا و ببین .. یعنی تو صف کشیدن کلی واردن و معروفن به این کار!!!
نقاشیات هم خیلی خوشکلن...

فروردینی دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 06:43 ب.ظ http://farvardiny.blogsky.com

سلام طوطی بانوی عزیز

همه اتفاقات به ظاهر بد برای خیلی اشخاص نتیجه خوبی داره! یعنی برای بعضی‌ها بده و در همون زمان برای بعضی‌ها خوب! برای من این امر ثابت شده. مثل خودکشی این آقا و خلوت شدن بانک و رسیدنت به کارهای عقب مونده بانکیت!

تو الان آبستن سوالی! مثل همین نقاشیت. نمی‌دونی بعد از تصمیم گرفتن، آیا نتیجه خوبی خواهی گرفت، آیا موجود متولد شده سالم و کامل خواهد بود و آیا در آینده انسان مفید و خوبی خواهد شد!

دنیا همینه و هیچی نمی‌تونه چگونگی آینده رو تضمین کنه. الان اگه خوبه، پس تو هم با همین الانش، تصمیم بگیر. آینده مسئولیت الان من و تو نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد