اعتراف

یکی از زشت ترین کارهایی که ممکنه یک نفر بتونه انجام بده اینه که بره ایمیل یکی رو چک کنه و تمام ایمیلهای شخصی و غیرشخصیشو بخونه (بدون اینکه طرف کوچکترین اطلاعی از این قضیه داشته باشه) ...  چون یک زمانی خودم قربانی این قضیه بودم اینه که می دونم چقدر این مسئله ناراحت کننده است ... و حالا ...

 

می خوام یک اعترافی بکنم:

 

خودم مثل آب خوردن دارم این کار کثیف رو انجام می دم ... یک مدت رها کرده بودم ... اما باز این میل چک کردن یک دوست قدیمی به صورت اعتیاد روزانه دراومده ... 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بید مجنون چهارشنبه 22 اسفند 1386 ساعت 11:18 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

این پست اقراره یا اتهام ؟
داری چیکار میکنی تیری تی ؟
تو رو که مار گزیده تو دیگه چرا ؟
وقتی همه چی رو میدونی ما دیگه چی بگیم ؟

نه ... این پست اقراره ... ولی کمی هم تند رفتم ... خدائیش اعتیاد ندارم ... این کارم هم دلیل داشته ... ولی خوب می دونم بنا به هر دلیلی هم باشه فوق العاده فوق العاده ناپسنده ... اینو اینجا اعتراف کردم که تو ذهنم بیشتر حک شه و دیگه نرم سراغ ایمیل طرف ...

نسترن پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 10:34 ب.ظ http://anarenoghreie.blogfa.com/

ای وای آب مرکب؟خیلی خوبه
ولی این کار بد هم خیلی کیف داره هاااااااااااااا
-----------------------------------------------------
آره دخترای من توی نقاشیهام همیشه ناراحت و پریشان هستند به خدا دست خودم نیست....

آره دقیقا آب مرکب کثیف کاری زیاد داره ... ولی این یک طرح زغالی هست که چون بعضی جاهاش رو محو کردم نمای آب مرکب پیدا کرده ... مرسی نسترن جان از نظرت ...

مه سا اسلامیه جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 05:10 ق.ظ http://mahsatodd.blogfa.com/

نوروزت مبارک باشه و سال سبزی داشته بشی!

ممنون مه سا جان ... شما و خانواده خوبت هم سال خوبی داشته باشید ... !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد