اوضاع آخر سال ما ...

همیشه آخر سال که می شه اوضاع من یه جوری قاطی پاطی می شه ... کارهای دفتر و انتظارات روسا جدا و کارهای خونه و انتظارات پدر و مادر گرامی و برادرم با اون پروژه های تمام نشدنیش جدا ...  این وسط دوستانم هم انتظار دارند بهشون زنگ بزنم ... امسال نرسیدم برای هیچ کس کارت بفرستم ... حتی برای خانم ص. مهربون (مسئول دفتر دانشگاه) ... تبریک گفتنم نمی آد اصلا ... الان بیشتر تسلیت گفتنم می آد ...

 

خلاصه الان اوضاع قاراش میشه ... مثل طرح زیره ...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دلارام جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 07:23 ب.ظ http://dellarramm.blogfa.com/

سلام طوطی بانوی عزیز

خودم هم تو فکر بودم که این عکسا رو بگذارم منتها یکم راستشو بخوای وقت نداشتم که عکسا رو از دوربین تو کامپیوتر بفرستم و بعدشم هر وقت میخواستم بکنم تنبلیم میومد ولی حتما حتما این کار رو میکنم
منم نمیدونم چرا خیلی حال و هوای عید و امسال ندارم هی دلم میخواد هنوز ۸۶ باشه شاید از بس کار نکرده و نصفه و نیمه دارم !!!

حسین توکلی جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 09:32 ب.ظ http://adherents.blogfa.com

سلام خوبید؟
راستش دیدم که من رو توی لیست پیوند هاتون دارید.خیلی خوشحال شدم.در تماس باشید.

مرجان جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 09:49 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام طوطی جونم و میتوش :-**
آخ راست میگی یکی اول سال یکی آخره سال همیشه منم قاراش میش میشم ((=

خدا نکنه تسلیت گفتنت بیاد طوطی ! ایشاا... . همیشه شرایط جوری باشه برات که بخوای تبریک بگی :)

توی طرحت اون پایینه پایین چهره یه بع بعیه شیطون به چشمم میخوره ! طرح پست قبلت هم که بیشتر به یه سامورائیه لخت میخوره :-پی

قربونت برم
میتو رو نمیدیش به من ؟ :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد