آرزوهای محال

حنا جان ... اومدم به بازی ... مرسی از دعوتت ... کلی شاد شدم.

 

اول آرزوهامو بگم بعد برسیم به محالهاش.

آرزوهام مثل اکثر ملت اینها هستند:

 

سلامتی

زیبایی

پول

سودمندی

ازدواج با فردی مناسب

داشتن یک زندگی کاملا مستقل

 

مسلما اولویت اول با سلامتی هست ... بقیه هم برام به یک میزان اهمیت دارند.

 

 

و اما محالهاش

 

1-     هیچ حیوونی مورد ظلم قرار نگیره. البته اینکه چی رو ظلم بدونیم وچی رو ندونیم خودش جای بحث داره ... اما خوب به هر حال این آرزوی قلبی منه که از وقتی خودمو شناختم همیشه این آرزو رو داشتم ... در مورد انساها هم همینطور ... اما خوب حیوونها رو با اولویت تر می دونم ... چون اون بدبختها نمی تونند مثل انسانها از خودشون دفاع کنند و گاهی یک ظلمهایی در حقشون می شه تصورش هم مشکله ...

 

2-     کره زمین همیشه پاک  و سبز بمونه و هیچ جنگی در هیچ کجای دنیا صورت نگیره ... (البته بعضی ها می گن مفیده ... که این عقیده از فهم من خارجه )

 

۳-     کمی عقل تو سر این ایرانیها بیاد ... (من جمله خودم)

 

۴-     برگردم به زمان گذشته ... زمان هخامنشیان بیشتر مد نظرمه ... و چند صباحی در اون دوران زندگی کنم ... (مثل این فیلمهای تخیلی)

 

۵-     دور دنیا رو بگردم (محال بودنش به خاطر اینکه که همه جای کره زمین مد نظرمه با تمام سوراخ سنبه هاش ... و حتی قطب شمال و جنوب)

 

۶-     همیشه جوون بمونم ... (جوونی در حد دختر 14 ساله مد نظرمه)

 

 

  

بدینوسیله از همه خوانندگان محترم و همه کسانیکه در پیوندهام هستند دعوت می کنم این بازی مهیج و مخ کار انداز رو انجام بدند ...

نظرات 9 + ارسال نظر
م شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 08:48 ب.ظ http://www.smrb.blogsky.com/

بیچاره آدما که تو آرزوهای محال تو برای حیوونا دعا می شه ولی ...
* با موارد ۳ و ۴ خیلی حال کردم ...

دلارام دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 01:04 ب.ظ http://dellarramm.blogfa.com/

سلام

به نظر من هم طرحت بیشتر لبخند غمناک داشت!
ولی چه خوبه که انقدر به فکر حیوونا و محیط زیست هستی ....

مرجان دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 09:18 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

اون آرزوی ششمیت منو کشته ((=

طوطی منم توی پستهای قبلیم به یه بازی دعوتت کرده بودما :( ولی بازی نکردی :(

عیدت مبارک
شاد باشی

مرجان جان ... شرمنده ... بازیت کمی برام سخته ... ولی تو برنامه ام هست ... همیشه شاد باشی ...

فروردینی سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 05:25 ق.ظ http://farvardiny.blogsky.com

سلام
امیدوارم به همه آرزوهات برسی.

ممنون خانم فروردینی ... سال نو بر شما مبارک باشه ... امیدوارم شما هم خوب و خوش باشید و به آرزوهاتون برسید ...

ش.خ چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 06:58 ق.ظ http://khodaam.persianblog.ir

سال نو مبارک .. دوست جون

ممنون عزیزم ... سال نوی تو هم مبارک ... مرسی که به یادمی ...

سعید پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 03:31 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

بر آمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال
مبارک بادت این روز و همه روز

سلام ...

سال نو مبارک
امیدوارم سال خوبی رو در پیش داشته باشی

***********
بازی جالبی بود و آرزوهای قشنگی داشتی. مخصوصا شماره ی یک که یاد مادرم افتادم ... اونم خیلی نگران حیواناته!

یه اتفاق جالب تو دنیای مجازی افتاد! دقیقا نمی دونم چند وقت ولی مدتی بود که اینجا رو پیدا کرده بودم و سر می زدم. نوشته هات برام جالب بود. البته نشونی از خودم نمیذاشتم!(یعنی نظر نمیدادم) حقیقتش هیچ وقت فکر نمی کردم یه روز به وبلاگم سر بزنی و برات جالب باشه. از نظر علم احتملات تقریبا صفره! ولی خب اتفاق افتاد دیگه ...
ممنونم ازینکه سر زدی و قابل دونستی و لینکم کردی ...

خوش باشی ...

ممنونم از پیام تبریکتون ... سال نو بر شما هم مبارک ... منم آرزوی سالی خوش براتون دارم ...

ملودی عشق پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 03:59 ب.ظ http://the-melody-of-love.blogsky.com/

سال خوبی را همراه با موفقیت و شادی روز افزون برات آرزو می کنم

امیدوارم به همه ی آرزو ها و هدف هات برسی



با بهترین آرزو ها

ملودی

مرسی ملودی جان ... سال نوی شما هم مبارک عزیزم ...
منم برات آرزوی بهترینها رو دارم ...
ممنون از حضورت سبزت ...
پایدار باشی ...

م پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 04:27 ب.ظ

سال تموم شد ...

فروردینی پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 04:48 ب.ظ

طوطی بانوی عزیز
سال خوب و خوش و موفقی داشته باشی به امید خدا.
می بوسمت.

سلام خانم فروردینی عزیزم ... سال نو بر شما وخانواده محترمتون مبارک باشه ... انشااله سال خوبی در کنار همسر و فرزندانتون داشته باشید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد