حفظ تعادل ...

یک نکته جالب: برای حفظ تعادل در ماه باید نکات زیر را رعایت کرد:

10 درصد از درآمد خودمان را صرف داد و دهش کنیم. 10 درصد را پس انداز و 80 درصد را صرف مخارج زندگی کنیم. و باز از این 80 درصد، 10 درصد را حتما باید صرف رشد انسانی و فرهنگی و شخصی خودمان کنیم.


برگرفته از برساد

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام میرفرح پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 05:47 ب.ظ http://ferfuriyoseh.blogfa.com

سلام به طوطی خانم خودم خوبین؟
من را یادتون هست؟ الهام میرفرح دانشگاه تهران ... انجمن...
دلم خیلی براتون تنگ شده. اتفاقی به وبتون سر زدم کلی خوشحال شدم از خبرهایی که کشفشون کردم. بابت این پسر کوچولو هم کلی تبریک. لطفا اگه وقت داشتین یا به من ایمیل بزنید یا توی وب برام نظر بذارید خیلی دوست دارم از حالتون با خبر بشم.
اینقدر هیجان زدم که نمی دانم دقیقا چی باید بگم.

به به سلام به الهام عزیزم ... مگه می شه فراموشت کنم؟
کلی یادمه تو رو ؟ چه می کنی ؟
باشه حتما می آم برات پیغام می گذارم ... خوشحالم کردی که بهم سر زدی و برام پیغام گذاشتی

فروردینی شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 07:02 ق.ظ

طوطی بانوی عزیز سلام.
حالت چطوره؟ کدوم مرحله رسیدی؟ مادری رو چشیدی؟
به یادتم.

قربان شما خانم فروردینی عزیز و مهربان ... نه هنوز نچشیدم ... آخر شهریور یا اوایل مهرماه گمونم وقتشه ...

nobody شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 07:01 ب.ظ

من ی پسرم
یکمی هم دست به قلم و نقاشی...
اعصابم خورد بود سرچ زدم ببینم خط خطی کسی تابحال کشیده!! که به اینجا رسیدم و انگار کسی کشیده بود!!!


تو با این همه کتابی ک خوندی و این همه حسی ک داری مامان خوبی میشی اما بشرطی ک بری ی شهرستان خیلی دووووووووووووووووووووووووووووووووور !!!
چقدر کم شدن دخترایی ک هنر داشته باشن سری تو سرها باشن و اینجوری احساس خرج میکنن اونم برای ی موجودی ک فقط 9 ماه سختیه براش...

چقدر رنگهات شادند...بنظرم تو برای مامان بودن زوودی

بهرحال.. موفق باشید توی زاییدن!! البته زایش زیبایی ها خوبیا پاکیا و ..بخصوص هنرت و کوچولوت...این غریبه رو هم دعا کن..شاید اونم تونست!!

ممنون از اینکه بهم سرزدید و برام نظر گذاشتید ... برای شما هم آرزوی موفقیت دارم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد